۰
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان:

در ورزش کبدی نیاز به حمایت داریم/ورزشکاران بیشتری می توانیم وارد تیم ملی کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: سهم استان سیستان و بلوچستان در کاروان ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی چهار نفر بوده است .
در ورزش کبدی نیاز به حمایت داریم/ورزشکاران بیشتری می توانیم وارد تیم ملی کنیم
به گزارش سفیر شرق؛ جلسه شورای ورزش همگانی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در سالن تجمعات فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد.
در این جلسه ادهم کرد زابلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: سهم استان سیستان و بلوچستان  در کاروان ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی چهار نفر بوده است که این ورشکاران نیز توانستند در بالاترین سکوی ورزشی قرار گیرند.
وی افزود: درخشش کبدی کاران استان سیستان و بلوچستان باعث شد تا نگاه های بیشتری به این ورزش در استان قرار بگیرد.
کرد افزود: در سال 97 تعداد 31 استان در رشته کبدی فعالیت می کنند، که سیستان اکنون از رقابت با آنها فاصله گرفته است و برخی از استان ها پیشرفت قابل توجهی داشته اند.
مدیر کل و رزش و جوانان استان افزود: اعتبارات در زمینه ورزش محدود است، و حمایت مدیران دستگاه های اجرایی در رشته بومی کبدی می تواند ، علاقه مندان به این رشته را با انگیزه بیشتری بر سر تمرین حاضر کند.
همچنین در پایان این جلسه  از کبدی کاران سیستانی دعوت شده به بازی های آسیایی تقدیر به عمل  آمد و زمین چمن مصنوعی روستای خمک افتتاح و آماده فعالیت برای جوانان زهکی شد.


انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430011
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی