۰
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱
رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خبر داد؛

بازگشایی 36 مسیر در خطر انسداد بر اثر طوفان در شهرستان زهک

رئیس اداره راه و شهرسازی گفت: 12 هزار و 750 متر مکعب ماسه بادی از سطح جاده های زهک جمع آوری شد.
بازگشایی 36 مسیر در خطر انسداد بر اثر طوفان در شهرستان زهک
ابراهیم شفیعی در گفت و کو با پایگاه خبری سفیر شرق؛ گفت: ماموران راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک در روزهای طوفانی به طور کامل در آماده باش قرار دارند.
وی افزود: در روز گذشته که شدت طوفان به 122 کیلومتر بر ساعت رسید راهداران اداره راه و شهرسازی زهک در دوازده اکیپ 13 نفره و با 12 دستگاه ماشین آلات راهداری راه های در شرف مسدود شدن را بازگشایی کردند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک خاطرنشان کرد: روز گذشته ماموران راهداری موفق شدند 36 مسیر در معرض انسداد را پاکسازی و 12 هزار 750 متر مکعب ماسه بادی را پاکسازی،جمع آوری و جا به جا کنند.
شفیعی همچنین گفت: در شهرستان زهک 10 نقطه ماسه گیر فعال وجود دارد که در هنگام طوفان ماموران راهداری در این مکان ها به آماده باش کامل در می آیند.
وی با بیان اینکه در روزهای طوفانی سال جاری حتی یک مسیر هم به کمک ماموران راهداری مسدود نشده است تصریح کرد: هم اکنون محورهای شهرستان با ایمنی کامل باز است و قابل تردد می باشند.

انتهای پیام/ 
کد مطلب: 429992
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی