۱
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳
خطیب جمعه زهک :

مشکلات اقتصادی کشور از بی ارادگی مسئولین است/دادستان زابل با متخلفین پرونده اختلاس با عدالت برخورد کند

حجت الاسلام خدری امام جمعه زهک از دادستان انقلابی زابل تقدیر کرد و گفت: از دادستان انقلابی زابل تقاضا داریم براساس عدالت و با قدرت و سرعت عادلانه نسبت به این پرونده اقدام کنند و تحقیقات کامل صورت پذیرد زیرا این کار بسیار حساس است و نباید حقی ضایع گردد و آبرویی ریخته شود.
مشکلات اقتصادی کشور از بی ارادگی مسئولین است/دادستان زابل با متخلفین پرونده اختلاس با عدالت برخورد کند
به گزارش سفیر شرق؛ حجت الاسلام حسن خدری امام جمعه شهریتان زهک در خطبه های این هفته از نمتز جمعه ضمن تبریک ۲۶مردادسالروز ورودآزادگان به میهن اسلامی گفت: ۲۶مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است آزادگانی که عزت مندانه و حیرت مندانه از پس آنهمه شکنجه دشمن برآمدند و سرافرازانه از عزت وشرافت ما دفاع کردند و با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند. وی گفت: جوانان انقلابی ما باید از این حرکات آنان درس بگیرند واین اقتدار را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و برای همه این آزادگان از درگاه خداوند متعال عاقبت بخیری آرزو می کنیم و قدران این زحمات خواهیم بود. حجت الاسلام خدری پیشاپیش روز عید قربان را تبریک گفت و بیان داشت:روز عید قربان را در پیش داریم و باید مسائل مربوط به دامپزشکی و ذبح دام رعایت شود و دامپزشکی نیز در این مورد با مردم همکاری لازم را داشته باشد همانطور که آگاهیم خطرات ورود دام آلوده در حوزه سیستان بسیار می تواند جدی باشد. خدری مشکلات اقتصادی داخل کشور را ناشی از بی ارادگی مسئولین دانست و تاکید کرد: تمامی مشکلات اقتصادی ناشی از داشتن مسئولان بی اراده است وی بیان داشت: به رییس جمهور محترم توصیه میکنیم غربالگری قابل توجهی در داخل کابینه تدبیر و امید انجام دهد زیرا مردم دیگر تحمل این همه بار مشکلات را ندارند و برای عبور از این پیچ اقتصادی باید این غربالگری هر چه سریعتر صورت پذیرد. امام جمعه زهک خاطر نشان کرد: یک عده غارتگر مسئولیت را برعهده گرفتند و تاختند و اگر آلوده نبودند به بسیاری از پلیدی ها آلوده شدند خطیب زهک گفت: خیلی از مسئولینی که امروزه بر مسند قرار دارند متاسفانه درد انقلاب و آرمان های انقلاب را ندارند و بی شرمانه بدترین خیانت ها را انجام میدهند و از آن نمونه شهردار شهر زابل است که متهم به خیانت سنگین ۳۴میلیارد تومان است ، زیرا شرایط مردم بسیار اسف بار است واین خیانت اگر محرز شود بخشودنی نیست. حجت الاسلام خدری امام جمعه زهک از دادستان انقلابی زابل تقدیر کرد و گفت: از دادستان انقلابی زابل تقاضا داریم براساس عدالت و با قدرت و سرعت عادلانه نسبت به این پرونده اقدام کنند و تحقیقات کامل صورت پذیرد زیرا این کار بسیار حساس است و نباید حقی ضایع گردد و آبرویی ریخته شود. وی مردم زابل را به آرامش دعوت کرد و گفت: قانون نسبت به متخلفان و خیانت کاران برخورد خواهد کرد و مردم باید آرامش خود را حفظ کنند، اگر خلاف و خیانتی از چند مسئول سر می زد این خلاف ها شدت وضعف دارد و نسبت به شدت و ضعف آن قانون و عدالت حکم صادر می کند و اگر کسی خلافی کرده است و در زندان است و بعدها آزاد شود به این معنی نیست که تبانی کرده است و آزاد شده است بلکه قطعا آن حکمش این بوده است. وی از دیدار ائمه جمعه حوزه سیستان از دیدار با رئیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: دیدار ائمه جمعه حوزه سیستان با حجت الاسلام جنتی با نگاه ویژه به مسائل و مشکلات حوزه سیستان بوده است و تمامی مشکلات منطقه سیستان به سمع و نظر ایشان رسید و ان شالله اقداماتی در بحث مشکلات سیستان به زودی انجام شود.
کد مطلب: 429972
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی