امام جمعه زهک:

آزادگان درس وفاداری و شجاعت به ملت ایران آموختند

25 مرداد 1397 ساعت 8:16

امام جمعه شهرستان زهک گفت؛ آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران درس های بزرگی به ما آموختند که مهمترین آن دفاع از انقلاب در هر شرایطی است.


حجت الاسلام حسن خدری در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: در جنگ تحمیلی هزاران مرد و زن برای حفاظت از خاک کشور به میدان مبارزه رفتند و یکی از بزرگترین فداکاری های تاریخ بشریت را رقم زدند.

وی افزود: یکی از بدترین رفتار های دشمن بعثی در جنگ تحمیلی رفتار نامناسب و غیر انسانی با اسرای جنگ بود،بسیاری از رزمندگان اسلام در زندان های صدام بر زیر شکنجه های سنگین دشمن به شهادت رسیدند.
امام جمعه زهک ضمن اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور خاطرنشان کرد: امروز وظیفه تک تک ما است تا با خاطرات رزمندگان و وصیت نامه شهدا آشنا شویم زیرا این مردان درس آزادی و فداکاری را در عمل به ملت ایران آموختند.
حجت الاسلام خدری بیان داشت: امروز هم جنگ های متعددی علیه ملت ایران به پا شده است، جنگ اقتصادی و بازی با افکار عمومی و همچنین جنگ نرم مهمترین مسئله ای است که باید نسل جوان امروزی به طور خودجوش و با مطالعه بر روی اهداف رزمندگان دفاع مقدس وارد میدان شوند و در آن مبارزه کنند.
وی اظهار کرد: آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران درس های بزرگی به ما آموختند که مهمترین آن دفاع از انقلاب در هر شرایطی است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 429965

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/429965/آزادگان-درس-وفاداری-شجاعت-ملت-ایران-آموختند

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir