۰
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
در راستای تحقق شعار سال؛

خودکفایی مدارس دخترانه زهک در تهیه لباس فرم/کارآفرینان جوان واردات را ممنوع کردند

یک بانوی کارآفرین خوش ذوق در هنرستان حضرت زینب کبری(س) با کمک برخی از دانش آموزان و مربی مدرسه مانتو ،کیف و مقنعه فرم مدارس دخترانه شهرستان زهک را تامین می کند.
خودکفایی مدارس دخترانه زهک در تهیه لباس فرم/کارآفرینان جوان واردات را ممنوع کردند
به گزارش سفیر شرق؛ بنگاه های اقتصادی کوچک زودبازده را می توان یکی از راه های کسب درآمد با سود بالا دانست که می تواند یک منطقه را خودکفا کرده و از واردات کالا ؛ آن کشور و یا استان را بی نیاز سازد.
در همین خصوص با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور بسیاری از کارآفرینان ایرانی با توجه به مهارت و هنر خود دست به تولیدات داخلی زده اند که نه تنها نیاز منطقه را بر طرف می کنند بلکه باعث شده اند اشتغال برای افراد بوجود آید.
در این راستا یک بانوی کارآفرین خوش ذوق در هنرستان حضرت زینب کبری(س) با کمک برخی از دانش آموزان و مربی مدرسه مانتو  ،کیف و مقنعه فرم مدارس دخترانه شهرستان زهک را تامین می کند.
شمس اویسی کیخا مدیر هنرستان دخترانه حضرت زینب کبری (س) در گفت و گو با سفیر شرق گفت:در این هنرستان هنرجویان نه تنها با مهارت خیاطی و تولید لباس آشنامی شوند بلکه باعث می شود تا بتوانند از این راه امرار معاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان از این سنین می توانند شغل آینده خود را انتخاب کنند افزود: با توجه به فراگیری این مهارت ها، دانش آموزان همچنین ترسی از آینده شغلی خود نخواهند داشت و می توانند با کسب مهارت لازم، آینده اقتصادی منطقه را شکوفا سازند.

اویسی کیخا همچنین تصریح کرد: هم اکنون هزار دست مانتو، مقنعه، کیف  و شلوار فرم مدارس شهرستان زهک در حال آماده سازی است تا در اول مهر تحویل مدارس گردد.
مدیر هنرستان دخترانه حضرت زینب کبری(س) تصریح کرد: با همکاری و مساعدت مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک از ابتدای مرداد ماه سال جاری تعداد یازده هنرجو دختر در این مدرسه کار دوخت مانتو فرم مدارس را بر عهده دارند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مبارکی مسئول خیریه باغچه های مهر گفت: توسط این موسسه خیریه بسیاری از اقلام اولیه دوخت مانتو و کیف مدارس اهداء شده است که روزنه امیدی برای ادامه کار و تلاش بیشتر است.
اویسی کیخا بیان داشت: با ادامه فعالیت هنرجویان و همچنین مساعد بودن شرایط آمادگی دریافت سفارش از سایر شهرهای منطقه سیستان را داریم تا بتوانیم در این راه پیش قدم باشیم.

انتهای پیام/
  
کد مطلب: 429903
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی