۰
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
فرماندار شهرستان هامون:

پیشرفت ورزش در شهرستان هامون چشم گیر است/بانوان ورزشکار حمایت می شوند

فرماندار شهرستان هامون گفت: موفقیت بانوان ورزشکار شهرستان در مسابقات قهرمانی کشوری باعث شد تا نگاه‌ها به صورت ویژه به توسعه ورزش و به ویژه توسعه ورزش بانوان معطوف شود.
پیشرفت ورزش در شهرستان هامون چشم گیر است/بانوان ورزشکار حمایت می شوند
علیرضا کیخا در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق؛ گفت: ورزش امروزه به عنوان یک نماد اتحاد و معرفی آداب و روسوم ملت ها در جهان معرفی می شود.
وی افزود: در سال های اخیر ورزش شهرستان هامون رشد چشمگیر و قابل قبولی داشته است.
فرماندار شهرستان هامون ضمن تبریک قهرمانی تیم ووشو بانوان این شهرستان در مسابقات قهرمان قهرمانان کشور گفت: موفقیت بانوان ورزشکار شهرستان در مسابقات قهرمانی کشوری باعث شد تا نگاه‌ها به صورت ویژه به توسعه ورزش و به ویژه توسعه ورزش بانوان معطوف شود.
کیخا بیان داشت: این که بانوان شهرستان هامون به عنوان نماینده استان سیستان و بلوچستان با کمترین امکانات در مقابل تیم‌های بزرگی‌ به موفقیت دست پیدا کرده‌اند افتخار بزرگی برای شهرستان هامون است.
فرماندار شهرستان هامون اظهار کرد: امید است با همیاری همه مسئولان ادامه راه ورزشکاران شهرستان هامون باشد و با تجلیل از این ورزشکاران بتوان مسیر پیش روی آنان را هموارتر از قبل کرد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429844
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی