۱
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱

تیم دفاع شخصی بانوان شهرستان هامون قهرمان قهرمانان کشور شد

مربی تیم دفاع شخصی بانوان شهرستان هامون گفت: تیم دفاع شخصی بانوان شهرستان هامون با کسب مجموع امتیازات قهرمان قهرمانان کشور شد.
ب
ب
 زینب علم در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: تیم دفاع شخصی بانوان شهرستان هامون توانست با کسب مجموع امتیازات دفاع شخصی و استایل سلاح و هنرهای انفرادی به مقام اول نائل آید و قهرمان قهرمانان کشور شود.
 
 مربی تیم دفاع شخصی بانوان شهرستان هامون افزود: حمایت‌های خوبی از سوی مسئولین صورت گرفت تا تیم به مسابقات کشوری اعزام شود.
 
علم اظهار داشت: قهرمانی در این رقابت ها توانست بار دیگر شایستگی بانوان ورزشکار سیستانی را به رخ بکشد و استعدادهایی که سالهاست به دلیل عدم توجه نادیده گرفته شده اند شکوفا شوند.
 
وی همچنین گفت: حمایت های نماینده مردم سیستان، فرماندار و همچنین سایر مسئولین شهرستان هامون در رسیدن به مقام قهرمانی پر رنگ تر از همیشه بوده است.
 
مربی تیم دفاع شخصی بانوان شهرستان هامون ابراز داشت: آینده خوبی پیش روی تیم دفاع شخصی بانوان این شهرستان است، با همت و تلاش مضاعف می توان، ورزشکاران را به سطوح بالاتر سوق داد و در نتیجه افتخار آفرینی بیشتری از آنها در رقابت های کشوری و بین المللی دید.
 
 
 
 
 
کد مطلب: 429832
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی