۰
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
دانشگاهی بدون دانشکده در زابل؛

سگ های ولگرد مهمان دانشجویان سیستانی/سایه سنگین محرمیت در دانشگاه های جنوب شرق

روند کند ساخت و سازها در دانشگاه آزاد زابل بر مشکلات دانشجویان این دانشگاه افزوده است، دانشگاه آزاد زابل تمامی کلاس های رشته دانشگاهی خود را در در یک دانشکده برگزار می کند.
858458
858458
به گزارش ندای هیرمند؛ دانشگاه را می توان به عنوان یکی از محیط های مهم در زندگی آینده سازان کشور دانست، محیطی که جوان پس از ورود به آن ،عرصه جدیدی از زندگی را آغاز می کنند.
در این بین سایه سنگین مشکلات و محرومیت در برخی از  دانشگاه های کشور به خصوص در استان سیستان و بلوچستان سنگینی می کند.
یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد زابل در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند گفت: مهمترین مسئله ای که می توان در دانشگاه آزاد زابل به آن اشاره کرد نبود سلف در این دانشگاه است.
پودینه تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد زابل مجبورند علاوه بر هزینه های سنگین دانشگاه آزاد هزینه تغذیه را نیز بر دوش بکشند.
 
 

 
 
وی ادامه داد: همچنین در مسیر این دانشگاه؛ خط واحدی وجد ندارد و دانشجویان برای رسیدن به دانشگاه مجبور به پرداخت هزینه های تاکسی ها هستند در صورتی که در دانشگاه ملی زابل این موضوع کاملا متفاوت است.
روند کند ساخت و سازها در دانشگاه آزاد زابل نیز بر مشکلات دانشجویان این دانشگاه افزوده است، دانشگاه آزاد زابل تمامی کلاس های رشته  دانشگاهی خود را در  در یک دانشکده برگزار می کند.
علیرضا بزی دیگر دانشجوی این دانشگاه به ندای هیرمند گفت: سگ های ولگرد در برخی از فصول وارد محیط دانشگاه می شوند.
وی افزود: این سگ ها علاوه بر خودنمایی در محیط اصلی دانشگاه از پسمانده زباله های این محیط، تغذیه می کنند و به طور کل خطراتی را برای قشر دانشجو به وجود آورده اند.
بزی همچنین گفت: رسیدگی به وضعیت دانشجویان دانشگاه آزاد در این سالها آنچان بررسی نشده است، تنها امکانات دانشگاه آزاد زابل فقط یک پارکینگ خودرویی است که درآمد حاصل از آن نیز به جیب خود دانشگاه می رود.
 

 
انتهای پیام/و.ش
کد مطلب: 429823
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی