۰
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
مدیرکل سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان:

اتحاد و مبارزه با آمریکا هدف اصلی هفته وحدت است

مدیرکل سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان گفت: تفاوت اخلاقی روحانیت و مردم باید به سمتی باشد که الگو پذیری از آنان صورت گیرد.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛ به مناسبت هفته وحدت، علما و معتمدین شهرستان زهک با امام جمعه اهل سنت کهک این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان گفت: پیامبر اسلام  اسوه همه ی مسلمانان جهان است.
وی افزود: امروزه ما وظیفه داریم تا رفتار پیامبر اکرم (ص) را الگو قرار دهیم و دیگر کشورهای اسلامی را به وحدت و همدلی دعوت کنیم.
حجت الاسلام بزمانی گفت: هفته وحدت به این معنا نیست که شیعیان و اهل سنت دست از عقاید خود بردارند بلکه هدف از این نامگذاری اتحاد و مبارزه با دشمن مشترکمان آمریکاست.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تفاوت اخلاقی روحانیت و مردم باید به سمتی باشد که الگو پذیری از آنان صورت گیرد.
مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهرک کهک شهرستان زهک نیز در این مراسم گفت: اولین نتیجه ی اختلاف شیعه و سنی از بین رفتن امنیت است و در نهایت این ناامنی بلای جان شهرها و کشور اسلامی می شود.
وی وحدت استان سیستان و بلوچستان را الگویی برای جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: امنیت بزرگترین دستاورد وحدت مسلمانان است.
 

 
 
انتهای پیام/و.ش
کد مطلب: 429796
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی