۰
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه هامون:

سپاه برای رفع محرومیت ها تلاش می کند/جوانان به سوی اقتصاد مقاومتی حرکت کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون گفت: نیروی مردمی بسیج همواره در میان مردم و با مردم خواهد بود و یکی از سیاست ها آن رفع محرومیت ها و ایجاد اشتغال برای کار آفرینان است.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ جوانان فعال و مطالبه گر شهرستان هامون، با فرمانده ناحیه مقامومت بسیج این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ موسی سنچولی فرمانده سپاه شهرستان هامون، گفت: بسیج برخاسته از بطن مردم و وابسته به خود مردم است و از این رو مشکلات جوانان به مراتب به بسیج نیر ارتباط پیدا خواهد کرد.
وی افزود: برخی از مشکلات و معضلات امروزه مربوط به یک شهرستان خاص نیست، بلکه در کل کشور این معضل یافت می شود و باید مسئولین مربوطه اقدام جهادی بیشتری را در دستور کار خود داشته باشند.
سرهنگ سنچولی،انتقاد و مطالبه گری را حق مردم دانستند و بیان داشت: نیروی مردمی بسیج همواره در میان مردم و با مردم خواهد بود و یکی از سیاست ها آن رفع محرومیت ها و ایجاد اشتغال برای کار آفرینان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هامون اظهار کرد: وجود کارگاه های تولیدی و همچنین احیای مقاومت اقتصادی در کشور به شدت احساس می شود، لذا بسیج از کسانی که در هر حرفه ای مهارت دارند استقبال خواهد کرد و در راستای کارآفرینی آنان را حمایت می کند.
 
انتهای پیام/و.ش
 
 
کد مطلب: 429791
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی