۰
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور:

بسیج مهندسین صنعتی کشور برای توسعه کارآفرینی‌برنامه دارد

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور گفت: امروز به‌دنبال تحول در عرصه علم هستیم و کار بسیج در این زمینه تسهیل‌گری این فرآیند است تا بتوانیم با بهره‌گیری از دانش موجود به کارآفرینی بپردازیم.
رئیس سازمان بسیج مهندسین 
رئیس سازمان بسیج مهندسین 
به گزارش ندای هیرمند به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی‌اصغر شهبازی عصر امروز در نشست با جمعی از نخبگان بسیجی استان هرمزگان، بسیج را بزرگترین تشکل مردم نهاد همراه با ولایت دانست و اظهار داشت: بسیج یعنی بهترین و با نشاط‌‌ ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم یک ملت که در انجام کارهای سخت داوطلبانه به میدان می‌آیند.
وی ادامه داد: بسیج بزرگترین تشکل مردم نهادی است که خود را متناسب با شرایط و مقتضیات زمان آماده می‌کند و نیروهای مردمی را متناسب با نیاز جامعه سازماندهی می‌کند.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با بیان اینکه کشور ما در فناوری‌ هسته‌ای، دفاعی و سلول‌های بنیادی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، افزود: متاسفانه در سایر زمینه‌ها به خصوص صنعت پیشرفتمان بسیار کم بوده و ارتباط میان تولید علم و فناوری با صنعت کشور در سطح مناسبی نیست.
شهبازی تصریح کرد: بسیج باید باید در خلاهای مختلف حضوری پررنگ و چشمگیر داشته باشد و متناسب با مقتضیات زمانی و مکانی سازماندهی امور را انجام دهد.
وی بیان داشت: وظیفه ما به عنوان مسئول این است که نقشه راه را بین بهره‌برداران و مجریان صنعتی ایجاد کنیم و از ظرفیت نخبگان هر استان استفاده کنیم و یک گام به جلو برداریم.
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور پیشرفت علمی را نیازمند دانش مهارت و تکنیک و فناوری و تجهیزات مناسب دانست تا به تولید ثروت برسد و کسب و کار فراهم شود و عنوان کرد: امروز به‌دنبال تحول در عرصه علم هستیم و کار بسیج در این زمینه تسهیل‌گری این فرآیند است تا بتوانیم با بهره‌گیری از دانش موجود به کارآفرینی بپردازیم.
انتهای پیام
کد مطلب: 429712
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی