۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند:

دشمن در جبهه فرهنگی فعالیت سنگینی آغاز کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند گفت:بدون شک دشمن این روزها در جبهه فرهنگی در حال نبرد با جمهوری اسلامی ایران است لذا می طلبد تا دانش آموزان با توجه به تحصیل و همچنین فراگرفتن به فرامین رهبری در این جبهه سربلند بیرون آیند.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛مراسم یادواره شهیدان حسین ذوالفقاری وزینب کمایی و۳۶هزارشهید دانش آموز با حضور فرمانده ناحیه بسیج سپاه در دبیرستان ریحانه شهرستان هیرمند برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ جواد رضایی گفت: در دفاع مقدس همه ی اقشار جامعه به خصوص قشر جوان جامعه یک حرکت عظیم مردمی را آغاز کردند تا از خاک میهن در مقابل دشمن بعثی دفاع کنند.
وی افزود: در این بین بسیاری از نوجوانان دانش آموز سراسر ایران با الگو گیری از فرهنگ ایثار و شهادت پا به این میدان مقدس نهادند و با کمال افتخار به درجه شهادت نائل آمدند.
سرهنگ رضایی تصریح کرد: آنچه که دیروز رزمندگان اسلام آن را در جبهه دفاع مقدس به نمایش گذاشتند امروز وظیفه آن به دوش دانش آموزانی است که در سنگرهای علم در حال جنگیدن با دشمن هستند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند خاطرنشان کرد: بدون شک دشمن این روزها در جبهه فرهنگی در حال نبرد با جمهوری اسلامی ایران است لذا می طلبد تا دانش آموزان با توجه به تحصیل و همچنین فراگرفتن به فرامین رهبری در این جبهه سربلند بیرون آیند.
 
 

انتهای پیام/
کد مطلب: 429332
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی