۰
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
مدیر شرکت نفت منطقه زاهدان:

بیش از ۱۸۰ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: در ۷ ماه نخست امسال ۱۸۱ میلیون لیتر نفت سفید به منظور ذخیره‌سازی زمستانی و مواجهه با هوای سرد میان خانوارهای منطقه زاهدان توزیع شد.
بیش از ۱۸۰ میلیون لیتر نفت
بیش از ۱۸۰ میلیون لیتر نفت
به گزارش ندای هیرمند : کورش بالادست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در 7 ماه نخست امسال 181 میلیون لیتر نفت سفید به منظور ذخیره‌سازی زمستانی و مواجهه با هوای سرد میان خانوارهای منطقه زاهدان توزیع شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: به دلیل شرایط جوی در فصول سرد و مشکلات تامین و حمل فرآورده در مدت زمان کوتاه و محدودبودن ظرفیت ذخیره‌سازی منطقه، با برنامه ریزی انجام شده بخشی از سهمیه نفت سفید خانوارها جهت ذخیره‌سازی زمستانی در نیمه اول امسال توزیع شده است.
وی میانگین نفت سفید توزیع شده به هر خانوار از جمعیت 500 هزار خانواری منطقه در 7 ماه نخست امسال را 360 لیتر برشمرد و اظهار امیدواری کرد با ذخیره‌سازی مناسب این میزان سوخت از سوی شهروندان و ذخیره‌سازی انجام شده در انبارهای نفت منطقه مشکلی در ماه‌های سرد سال نداشته باشیم.
بالادست میزان مصرف گاز مایع منطقه در 7 ماه اول سال جاری را 59 هزار و 400 تن اعلام کرد و گفت: این مقدار گاز مایع توسط شرکت‌های موزع در نواحی زاهدان، زابل، خاش و سراوان توزیع شده است.
دبیر کارگروه سوخت استان سیستان و بلوچستان وضعیت ذخیره‌سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه را مطلوب خواند و اظهار داشت: هیچگونه نگرانی در زمینه تامین سوخت مردم منطقه وجود ندارد.
وی در بخش انرژی استان از مردم خواست تا با توجه به اهمیت مواد نفتی به عنوان سرمایه ملی و محدود بودن آن، تمهیدات لازم را در زمینه بهینه‌سازی مصرف سوخت در منزل و محل کار بکار گیرند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به اجرای طرح گازرسانی سیستان و بلوچستان، گفت: در بخش‌هایی از شهر زاهدان طرح گازکشی منازل شهروندان از سوی شرکت گاز استان در حال اجراست و با توسعه گازرسانی به بخش‌های مختلف شهر علاوه بر تامین رفاه شهروندان، تعداد خانوارهای مصرف کننده نفت سفید نیز کاهش می‌یابد.
به گزارش تسنیم، منطقه زاهدان یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارابودن 4 ناحیه (زاهدان، زابل ، خاش و سراوان)، 3 انبار نفت تدارکاتی و 2 مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429330
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی