۰
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان
به گزارش ندای هیرمند به نقل از  خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب به صورت باندهای سازمان یافته اقدام به حمل سوخت قاچاق می‌کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از انجام اقدامات شبانه‌روزی تخصصی، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی یک دستگاه تریلر نفتکش در محورهای مواصلاتی شهرستان زاهدان شده و پس از کنترل نامحسوس این خودرو را متوقف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این تریلر 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد. برخورد نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی قاطعانه است؛ پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429254
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی