۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲

"حمید نوری" مجددا شهردار زابل‌ شد؛ مردم در اعتراض ‌تجمع کردند

"حمید نوری" برای دومین بار پیاپی به عنوان شهردار زابل انتخاب شد و مردم زابل در اعتراض به اوضاع نامساعد این شهر و انتخاب مجدد شهردار سابق، در محل شورای شهر زابل تمجع کردند.
شهردار زابل‌
شهردار زابل‌
به گزارش ندای هیرمند به نقل از  خبرگزاری تسنیم از زابل، حمید نوری برای دومین بار پیاپی پس از کش و قوس‌های فراوان با رأی اعضای شورای شهر زابل به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
در پی این انتخاب مجدد جمعی از مردم زابل عصر امروز با توجه به اوضاع نامساعد شهری در این شهر با تجمع در محل شورای شهر زابل به انتخاب مجدد شهردار قبلی اعتراض کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی تاکید داشتند که "آزموده را آزمودن خطاست".
یکی از شهروندان زابلی حاضر در این تجمع به خبرنگار تسنیم گفت: متاسفانه اوضاع شهر زابل در بدترین شرایط ممکن است و بیشتر از شهر شبیه یک روستای بزرگ است.
وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر هیچ پیشرفتی در فضای شهر زابل مشاهده نمی‌شود و افرادی که سال‌ها پیش به زابل سفر کرده‌اند اگر اکنون به زابل بازگردند تغییر چندانی را احساس نمی‌کنند.
این شهروند سیستانی تاکید کرد: وضعیت شهر زابل در بسیاری از زمینه‌ها نه تنها پیشرفتی ندارد، بلکه روز به روز نامساعدتر می‌شود و ما امروز آمده‌ایم تا تاکید کنیم شهرداری که یک بار آزموده شده و کاری از پیش نبرده نباید بار دیگر سکان شهرداری زابل بحران زده را به دست بگیرد.
وی گفت: مردم زابل با مشکلات زیادی همچون بیکاری، خشکسالی، مشکل ریزگردها و مشکل سگ‌های ولگرد دست و پنجه نرم می‌کنند و دیگر طاقت ندارند روند نامطلوب گذشته در شرداری حاکم باشد.
کد مطلب: 429087
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی