۰
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان معرفی می‌شود

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از معرفی این استان در نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان که ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود، خبر داد.
152
152
به گزارش ندای هیرمند به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مجتبی میرحسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی حضور سیستان و بلوچستان در نمایشگاه گردشگری سلامت کشور عمان اظهار داشت: بزرگ‌ترین رقابت بین‌المللی- تخصصی صنعت پزشکی کشور عمان،  17 تا 19 مهرماه با عناوین اصلی زیرساخت‌های پزشکی و بیمارستانی، مراقبت‌های پزشکی، دارو و گردشگری سلامت در شهر مسقط کشور عمان میزبان کشورهای منطقه و جهان خواهد بود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه که برای چهارمین سال متوالی برپا می‌شود علاوه بر معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی پزشکی، توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی و استفاده هدفمند از فرصت‌های پیش رو برای توسعه گردشگری استان نیز در برنامه گروه اعزامی است.
وی ادامه داد: ارائه بسته‌های معرفی استان در حوزه گردشگری سلامت و سایر ظرفیت‌های گردشگری استان به کشورهای مختلف نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود. جشنواره، نمایشگاه و همایش‌های مختلف درباره صنعت گردشگری به‌ عنوان یکی از پردرآمد‌ترین منابع ارزی برای کشورها نقش بسیاری موثری در جذب گردشگر دارد.
میرحسینی بیان کرد: با زدوده شدن زنگار ناامنی از چهره سیستان و بلوچستان که نتیجه تبلیغات هدفمند و تلاش دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و همه مردم مهمانواز سیستان و بلوچستان است، این استان در فهرست مقاصد سفر گردشگران خارجی قرار گرفته است.
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با افزایش ورود مسافران و انتشار تجارب سفرشان در فضاهای مجازی، رسانه‌های صاحب نام جهان نیز گزارش‌هایی را به معرفی سیستان و بلوچستان به عنوان مقصدی دیدنی، جدید، منحصر به‌ فرد و ناشناخته اختصاص می‌هند و در نتیجه همه اینها استان در مسیر رونق و توسعه قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428986
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی