۰
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان:

راننده متواری عامل مرگ اعضای خانواده ایرانشهری در حادثه رانندگی دستگیر شد

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راننده متواری متخلفی که بامداد امروز با زیرگرفتن اعضای یک خانواده منجر به کشته شدن ۸ نفر از آنها شده بود، با تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی دستگیر شد.
232
232
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایرانشهر، ساعت 3 بامداد امروز در کیلومتر 9 محور ایرانشهر- "بمپور" در بزرگراه "شهید فتح مرادی" سرعت بالا و حرکت خلاف مسیر یک خودرو پژو 405 8 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
راننده متخلف این خودروی پژو  این 9 نفر را در شرایطی که در حال پیاده شدن از اتوبوس بودند زیرگرفت که موجب شده 7 نفر از آنها در دم جان خود را از دست دهند و 2 نفر نیز به شدت مجروح شدند که یک نفر از آنها پس از انتقال به بیمارستان جان‌ باخت و خودروی متخلف عامل این حادثه بلافاصله از محل متواری شد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: راننده متواری متخلفی که بامداد امروز با زیرگرفتن اعضای یک خانواده منجر به کشته شدن 8 نفر از آنها شده بود، با تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی دستگیر شد.
سرهنگ یدالله ستوده خاطرنشان کرد: علت اصلی وقوع این حادثه عدم توجه راننده خودروی حامل مواد سوختی قاچاق به جلو هنگام حرکت در خلاف جهت و سرعت بالای این خودرو بوده که خوشبختانه راننده پیش از ظهر امروز دستگیر شد و خودروی وی توقیف شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428718
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی