۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خوزستان:

روادید ایران و عراق از ۲۰ شهریورماه صادر می‌شود

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خوزستان گفت: از ۲۰ شهریورماه روادید به وسیله سفارت و کنسولگری‌های عراق مستقر در ایران صادر می‌شوند.
4
4
به گزارش ندای هیرمند :سید محمدهادی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به آغاز نام‌نویسی در سامانه سماح از یکم شهریور ماه امسال اظهار داشت: از 20 شهریورماه نیز روادید به وسیله سفارت و کنسولگری‌های عراق مستقر در ایران صادر می‌شوند.
وی با بیان این‌که روادیدها سه ماهه با یک ماه اقامت در کشور عراق و بدون درج ویژه اربعین حسینی صادر خواهند شد، گفت: دفاتر موقت صدور روادید در مناطق دواز‌ده‌گانه و 4 واحد سیار صدور روادید بنا به ضرورت در مناطق مورد نیاز از ابتدای مهرماه فعالیت خود را شروع می‌کنند.
مسئول کمیته هماهنگی سیاسی و کنسولی ستاد ویژه اربعین خوزستان سفر به عراق بدون گذرنامه و روادید معتبر را ممنوع دانست و گفت: هم‌وطنان ایرانی با کارت ملی، شناسنامه یا دیگر اوراق هویتی نمی‌توانند از مرز ایران به مقصد عراق سفر کنند.
جزینی‌زاده با اشاره به ضرورت درخواست صدور روادید از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت جهت جلوگیری از پرداخت هزینه‌های غیرمتعارف، بیان کرد: زائران حسینی نباید از طریق شرکت‌های غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به اخذ روادید کنند.
وی با رد خبرهایی مبنی بر لغو روادید با عراق، این اتفاق را مستلزم توافق میان ایران و این کشور دانست و ادامه داد: این توافق تاکنون تحقق نیافته و زائران درخواست روادید را به روزهای آخر موکول نکنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428647
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی