۰
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
فرماندار زهک:

تعداد ۶۰ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت در زهک به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان زهک گفت: با توجه به آغاز هفته دولت در شهرستان زهک تعداد 60 پروژه به مبلغ 80 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
ی
ی
جمشید رخشانی نسب فرماندار شهرستان زهک در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: با توجه به آغاز هفته دولت در شهرستان زهک تعداد 60 پروژه به مبلغ 80 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
وی ضمن گرامی داشت هفته دولت افزود: پروژه های هفته دولت در شهرستان زهک مربوط به راهسازی،جهادکشاورزی، آموزش و پرورش ، ورزشی و ... است که پروژه های بسیار مناسبی برای رفاه حال شهروندان و کارآفرینان در شهرستان زهک است.
رخشانی نسب تصریح کرد: بر اساس اهمیت مسائل امنیتی در شهرستان امروز دو پاسگاه نیروی انتظامی در روستای خمک و محمد شاه کرم افتتاح شد که نبود این پاسگاه ها به منزله خلا در شهرستان محسوب می شد.
وی بیان داشت: در بخش خصوصی نیز یک واحد تالار جشن با اعتبار 1 میلیارد تومان در شهرستان زهک افتتاح شده است، یک باب مدرسه نیز بعد از ظهر امروز به نمایندگی از بقیه مدارس در روستای کهک افتتاح خواهد شد.
فرماندار شهرستان زهک بیان داشت: عملیات روکش آسفالت زهک به طرف جزینک نیز در هفته دولت آغاز خواهد شد، مرکز پسماند زهک به همت شهرداری هم که یکی از فعالیت های بزرگ در زهک است نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ 
کد مطلب: 428536
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی