۰
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
خطیب جمعه نیمروز:

سلفی با یک خانم غربی فقر فرهنگی نمایندگان را نشان داد

خطیب جمعه شهرستان نیمروز گفت: نمایندگان چگونه برای یک عکس گرفتن شان خود را در مجلس پایین آوردند و خود را سوژه رسانه های غربی کرده اند.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛‌حجت الاسلام مهدی محمد قاسمی امام جمعه شهرستان نیمروز در خطبه های این هفته از شهرستان نیمروز گفت:  فقر فرهنگی در بین بعضی از نمایندگان مجلس ایران باعث شد تا بی حرمتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا شود.
وی افزود: نمایندگان چگونه برای یک عکس گرفتن شان خود را در مجلس پایین آوردند و خود را سوژه رسانه های غربی کرده اند، آیا از خون شهدا شرم نکردند ؛ آیا به عزت اسلام و ایرانی فکر نکردند مگر این عزتها به سادگی به دست آمده بود که این چنین آبروی ایران را در مقابل خبرگزاریهای خارجی بازیچه خود قرار دهند.
خطیب جمعه نیمروز ضمن محکوم کردن جنایات وحشایانه ولایت سرپل افغانستان بیان داشت: همه ی جوامع اسلامی باید این جنایات وحشیانه را پیگیری کنند تا تروریست های مزدور آمریکا دیگر به خود اجازه به شهادت رساندن جمعی از شیعیان این کشور را ندهند.
حجت الاسلام محمد قاسمی تصریح کرد: مسئولین راه را برای کارآفرینان هموار کنند، و تا جایی که امکان دارد از صنایع کوچک حمایت کنند تا در آینده ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان اقتصاد کشور نیز تحولی داشته باشد.
حجت السلام والمسلمین حاج آقای قاسمی  نمایش صبر پدران و مادران را در روز بازگشت آزادگان ستودنی دانست و افزود : مجاهدت و صبوری آزادگان باعث شد تا عرق شرم بر پیشانی دشمنان اسلام بنشیند این روز را باید گرامی داشت و به تمامی آزادگان تبریک گفت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428274
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی