۰
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
فرماندار زاهدان اعلام کرد

تشکیل دبیرخانه برگزاری جشنواره افغانستان‌شناسی در آموزش و پرورش زاهدان

فرماندار زاهدان گفت: دبیرخانه برگزاری جشنواره افغانستان‌شناسی با توجه به تحصیل تعداد زیادی از کودکان مهاجر افغانستانی در مدارس زاهدان در اداره آموزش و پرورش شهرستان تشکیل می‌شود.
سسس
سسس
به گزارش ندای هیرمند به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، مجتبی خانجانی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زاهدان اظهار داشت: با توجه به تحصیل تعداد زیادی از کودکان اتباع بیگانه در مدارس زاهدان، لازم است دبیرخانه جشنواره افغانستان‌شناسی در اداره آموزش و پرورش زاهدان تشکیل شود تا در آینده نزدیک شاهد برگزاری این جشنواره با همکاری و پشتیبانی اداره‌کل امور اتباع بیگانه استان باشیم.
فرماندار زاهدان با تاکید بر ضرورت نظارت و دقت در روند ثبت‌نام دانش آموزان، افزود: در شهر زاهدان 8 مرکز سنجش کودکان در حال فعالیت است که به طور متوسط روزانه 40 نفر از مراجعه کنندگان مورد سنجش و معاینه قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: با توجه به مشاهده سوء‌تغذیه در بعضی از این کودکان، تدابیری اندیشیده شده تا با همکاری سازمان بهزیستی حداقل یک وعده غذای گرم بین این کودکان توزیع شود. همچنین به منظور تسهیل در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان عشایر مشغول به تحصیل، یک دستگاه مینی‌بوس در اختیار اداره آموزش و پرورش عشایری قرار خواهد گرفت.
وی تأکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا از دانش‌آموزان برتر کنکور و المپیادهای علمی در شهر زاهدان تقدیر به عمل آید. همچنین باید جلسه‌ای به منظور گازسوز کردن مدارس توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس و شرکت گاز برگزار شود تا موانع موجود در این مسیر برطرف شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 428234
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی