۰
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۵
خطیب جمعه موقت زهک: 

رمز پیروزی ملت ما در مقابل دشمن توجه به توان داخل است

امام جمعه موقت زهک گفت: علی رقم هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری و توجه دادن به داخل، توان و تولید داخلی و برخورد با مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی عده ای مذاکره را ترجیح دادند.
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛  نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت در مصلی الغدیر برگزار شد.
امام جمعه موقت شهرستان زهک گفت: تقوی الهی برای انسان در برابر خطا و گناه مصونیت و پوشش می آورد و باعث درمان درد های روحی، قلبی انسان در حوادث تلخ و شیرین دنیا می شود.
وی افزود: تقوی برای انسان عزت می آورد و باعث می شود آدمی عزیز شود، اگر انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) عزیز شدند بخاطر خدا ترسی و تقوی الهی آنها بود، اگر انسان تقوی داشته باشد خداوند برای او چراغ راه قرار می دهد و باعث می شود از خطا و اشتباه دور شود.
وی در خطبه دوم پس از دعوت همه مومنین به تقوی الهی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: دوشنبه 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان است که این شورا وظایف بسیار خطیری را برعهده دارد، در سالهای بعد از انقلاب این شورا به طور متوسط هر ساله یک انتخابات مهم را پشت سر گذاشته و از امتحانها سربلند بیرون آمده و با توجه به حوادث مختلف الحمدالله تا کنون به خوبی از عهده وظایف خود برآمده، گرچه تخلفاتی هم در انتخابات های مختلف روی داده که از طرف این شورا به دستگاههای دیگر گزارش داده شده و وظیفه آن دستگاههاست که به این تخلفات رسیدگی کنند، این روز را خدمت همه اعضای محترم شورای نگهبان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت گفت: 27 تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه 598 توسط ایران بود که امام راحل(ره) از آن به عنوان جام زهر یاد می کنند، در زمان امام(ره) کسانی بودند که منافع خودشان را در رابطه با دشمن می دیدند همانطور که امروز هم کسانی در کشور هستند که منفعتشان در این است که با دشمن ارتباط بگیرند و منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی و مردم ترجیح بدهند.
وی تصریح کرد: به جای اینکه در مقابل دشمن بایستند به سپاه و موشک های سپاه حمله می کنند و کار مدافعان حرم در عراق و سوریه را زیر سوال می برند، سپاه ما علاوه بر وظیفه ذاتی و اصلی خود که تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران هست به صورت آتش به اختیار در کارهای عمرانی و فرهنگی وارد شده و بسیار موفق هم عمل کرده، آیا واقعا این انصاف است که به سپاه حمله کنند؟
وی ادامه داد: چرا عده ایی ارزش این امنیت را نمی دانند؟ چرا عده ایی قدر نشناس هستند و قدر نمی دانند؟ جای دوری نرویم و به کشورهای همسایه خودمان نگاه کنیم که مردمشان آرزو دارند یک شب با امنیت کامل بخوابند و سر بر بالین بگذارند، ارزش قاسم سلیمانی ها را مردم عراق و سوریه می دانند.
امام جمعه موقت زهک در خصوص آزادسازی موصل گفت: این پیروزی بزرگ را به رزمندگان اسلام و مقاومت تبریک عرض می کنیم، عده ای از دشمنان اسلام در عراق و سوریه به دنبال براندازی و پافشاری برای تجزیه بودند و نجات تروریست ها را در دستور کار خود قرار داده بودند، و می گفتند بشار اسد باید برود اما حالا لحنشان عوض شده، حالا که می دانند پیروزی قطعی است می گویند اصراری بر رفتن بشار اسد نداریم.
وی افزود: در این پیروزی درسهای وجود داشت، از برجام چه چیزی عاید ما شد؟ علی رقم هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری و توجه دادن به داخل، توان و تولید داخلی و برخورد با مفاسد اقتصادی و حقوق های نجومی عده ای مذاکره را ترجیح دادند و حتی مسئله آب خوردن مردم را به برجام ربط دادند، راه و رمز پیروزی ملت ما در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت و توجه به توان داخل است نه نگاه به خارج از مرزها که دشمن کی تحریم ها را بردارد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427955
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی