۰
جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱
خطیب جمعه زهک:

تصویب تحریم های جدید آمریکا به دلیل مسائل داخل ایران بود/برجام در کما قرار دارد

خطیب جمعه زهک گفت:ا تحریم های اخیر آمریکا عملا برجام دچار مرگ شد، دولتمردان چقدر به همه ارکان نظام فشار آوردند که این برجام باید انجام شود تا مشکلات مملکت برطرف شود؟
ی
ی
به گزارش ندای هیرمند؛نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین خدری در مصلی الغدیر برگزار شد.
خجت الاسلام حسن خدری در خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت:  در ماه مبارک رمضان همه کارها برکت پیدا می کند، انسان رحمت الهی را می بیند، اگر مردم می دانستند ماه رمضان چه ماه پر خیر و برکتی است دعا و آرزو می کردند تمام سال ماه رمضان بود، کسی که مهمان خدا باشد و بر سر سفره او بنشیند و نتواند رضایت الهی را کسب کند خیلی بدبخت است، باید در این روزهای آخر ماه مبارک بیشتر به تلاوت قرآن کریم و کارهای خیر بپردازیم، شب عید فطر هم بسیار به شب زنده داری و احیاء سفارش شده است، و در روزی که همه دلها می میرند آن دلی که در شب عید فطر بیدار بوده باشد نمی میرد.
وی افزود:امید است که با اعمال مقبول بتوانیم ماه مبارک رمضان را به پایان برسانیم، در هفته گذشته یکم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ نامگذاری شده بود که مسئله تبلیغ مهمترین امر است، رسالتی است که خود پیامبر رحمت دارد و خداوند متعال بر عهده پیامبران خودش قرار داده است، روحانیت ما باید به دنبال این باشد که چرا سایر افراد در برخی امورات تبلیغی از آنها جلوتر و موفق تر عمل کرده اند، در تبلیغ امور دینی در طول سال در مناسبتهای مختلف چقدر موفق بوده ایم؟ چقدر برنامه های ما مخصوصا برای نسل جوان جاذبه داشته است؟ در قبال برنامه های متنوعی که دشمن برای جوانان ما ایجاد کرده مثل ماهواره و شبکه های اجتماعی چه کرده ایم؟
وی در رابطه با حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه گفت: کار بسیار بزرگ و محکمی بود که خواب را از چشم همه پراند و هم دشمنان ما را پریشان کرد و هم کسانی را که در داخل می خواستند انقلاب را از ریل اصلی خارج کنند.
حجت الاسلام خدری با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران بیان کرد: با تحریم های اخیر آمریکا عملا برجام دچار مرگ شد، دولتمردان چقدر به همه ارکان نظام فشار آوردند که این برجام باید انجام شود تا مشکلات مملکت برطرف شود؟ مجلس ما که یک مجلس انقلابی هم بود برجام را در 20 دقیقه تصویب کرد! به نظر ما تحریم های جدید آمریکا به سبب برداشت های است که دشمنان از داخل داشتند و همین مسائل باعث شد تحریم ها تشدید شود.
وی ادامه داد: دشمنان ما دولت را یک دولت ناکارآمد دیدند و می دانند در مقابل تحریم ها واکنش نشان نمی دهد، اگر مثل همین حرکت اخیر برادران ما در سپاه عمل می کردند آیا دشمن جرأت می کرد اینگونه عمل کند؟ در مقابل دشمن گردن کج کردن و بله قربان گفتن و سیمان در تاسیسات هسته ای ریختن اینها باعث شده دشمن ابراز وجود کند و تحریم ها را تشدید کند، به گفته خود وزیر محترم امور خارجه با این تحریم ها هم روح و هم جسم برجام نقض شده است.
وی افزود: وابستگی ایده اصلی دولت به حیات برجام باعث شده تا این تحریم ها اعمال شود، این ایده و تفکر در دولت ما هست که ما برجام را در کما نگه داریم شاید برگردد الان برجام مرده اینها سعی می کنند آن را در کما نگه دارند، آمریکا احساس کرده و می داند دست دولت ما خالی است، مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان ما به دنبال برجام های بعدی هستند و برجام آخری آنها به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی است، لذا دشمنان ما به دنبال فشار تحریم به نظام و مردم از طریق دولت هستند، دست دولت اگر خالی نیست و چیزی دارد باید رو کند.
خطیب جمعه زهک  در بخش پایانی سخنان خود به مشکلات حوزه سلامت در منطقه سیستان اشاره کرد و گفت: هزینه های زیادی در بخش درمان ما انجام شده اما در نظام سلامت ما فقط جیب عده ایی خاص پر می شود، از رئیس دانشگاه گرفته تا برخی مدیران ما که در منطقه نیستند، پزشکانی که پروازی هستند نمی توانند درست عمل کنند، پزشکی که بیمار را عمل می کند اما روز بعد در بیمارستان نیست تا به حال بیمار رسیدگی کند مشکلاتی را ایجاد می کند، مدیرانی که در منطقه نیستند درد و مشکلات مردم را نمی فهمند.
امام جمعه زهک گفت:  اگر نمی توانیم این مشکلات را حل کنیم درب بیمارستانها را ببندیم و خیال مردم را راحت کنیم، تا حداقل تکلیف خودشان را بدانند و طرح تحول سلامت را مثل چماق بر سر مردم نکوبیم، حداقل افراد ثابتی را بیاوریم تا بعدا طرف حساب خودمان را بفهمیم چه کسی بیمار ما را جراحی کرده چه کسی درمان او را پیگیری می کند تا اگر مشکی به وجود آمد بدانیم یقه چه کسی را بگیریم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427675

جمعی از خانواده های محمودی
Iran, Islamic Republic of
جمعی ازخانواده های محمودی از زحمات شبانه روزی شهردار محترم شهرستان هیرمند جناب اقای مهندس مهدی پودینه که دراین مدت محدودتوانسته است بهترین عملکردرا درخصوص خدمات شهری ،فضای سبز وهمچنین بازسازی معابر و کوچه ها داشته باشند تقدیر وتشکرمی نماییم وامیدواریم که بیش ازپیش دراین راستا موفق باشند .
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی