امام جمعه زهک: 

سازش با دشمن در تفکر انقلاب اسلامی جایی ندارد

2 تير 1396 ساعت 12:03

امام جمعه زهک گفت: انقلاب اسلامی تفکرش بر این نیست که در مقابل دشمنان سازشکاری در پیش بگیرید، در آرمانهای انقلاب ما در هرجای عالم که مظلوم وجود دارد باید برای او فریاد بزنیم و به یاری او بشتابیم.


به گزارش ندای هیرمند؛ حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه شهرستان زهک در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز عطف انقلاب اسلامی و نقطه مشترک ملت های مسلمان است، چندین دهه از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل می گذرد آیا اعتراض و صدایی از سایر دولت های اسلامی و حاکمان آنها درآمد؟ این امام راحل عظیم الشان بود که حتی قبل از انقلاب ما را به مردم مظلوم فلسطین و قدس توجه داد.
امام جمعه زهک گفت: امروز کسانی که به برکت خون شهدا بر کرسی ها نشسته اند از آنها می ترسند!!! آیا این ننگ نیست؟ اسلام و اندیشه اسلامی اگر مرگی هم در این راه برسد را شهادت می داند، پس نباید ترسید، نام شهدایی مثل شهید صیاد شیرازی و مطهری و چمران از بین نخواهد رفت چون تفکر آنها ارزشمند بود.
وی خطاب به برخی مسئولان گفت: انقلاب اسلامی تفکرش بر این نیست که در مقابل دشمنان سازشکاری در پیش بگیرید، در آرمانهای انقلاب ما در هرجای عالم که مظلوم وجود دارد باید برای او فریاد بزنیم و به یاری او بشتابیم.
حجت الاسلام والمسلمین خدری تصریح کرد: امروز باید در برابر تفکری که سند ننگین 2030 را امضاء کرد و به اجرا گذاشته بود بایستیم، حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در تاریخ ماندگار شد، این یک هشدار به همه دشمنان ما بود، این موشک ها هدفشان آن نفوذیی های بود که می خواهند این انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند، لذا همه ما باید در مسیر اسلام ناب قدم برداریم.
مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک در راهپیمایی روز قدس: قرآن کریم می فرماید تا می توانید خودتان را مجهز به سلاح های پیشرفته کنید تا دشمنان شما از شما بترسند و جرأت حمله کردن به شما را نداشته باشند، ما در راه تجهیز کردن خود نباید از دشمنان اجازه بگیریم، توطئه های دشمنان ما مثل داعش و ... نمی تواند خللی در عزم و اراده مردم ما ایجاد کند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 427672

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/427672/سازش-دشمن-تفکر-انقلاب-اسلامی-جایی-ندارد

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir