۰
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۴
"شور" والیبال در هیرمند بالا گرفت؛

آغاز مسابقات والیبال ویژه ماه مبارک رمضان در هیرمند

رئیس هیئت والیبال شهرستان هیرمند گفت: رقابت های جام والیبال ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت 8 تیم در سالن ورزشی کوثر آغاز شده است.
0
رضا اربابی رئیس هیئت والیبال شهرستان هیرمند در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند ؛گفت: رقابت های جام والیبال ویژه ماه مبارک رمضان با شرکت 8 تیم در سالن ورزشی کوثر آغاز شده است.
وی افزود: سومین دوره مسابقات جام رمضان والیبال در حالی در حال برگزاری است که تیم های شهرستان هیرمند با توجه به علاقه خاصی که به این رشته ورزشی دارند استقبال پر شوری داشته اند.
اربابی خاطرنشان کرد: هشت تیم حاضر در این رقابت ها در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت که تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد.
وی تصریح کرد: این مسابقات در حالی پیگیری می شود که تنها تیم حاضر از مرکز شهرستان داروخانه دکتر شهرکی است و سایر تیم ها از روستاهای شهرستان هیرمند می باشند.
رئیس هیئت والیبال شهرستان هیرمند اظهار کرد: علاقه به رشته ورزشی والیبال در روستاها که اکثراً در زمین های خاکی مسابقات خود را برگزار می کنند بیش از مرکز شهرستان است در همن خصوص نیز قهرمانی دو دوره قبل هم به تیم های روستایی رسیده است.
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 427663

Iran, Islamic Republic of
مختلط....صحیح است..
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی