۰
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
امام جمعه اهل سنت زهک:

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه ملی و مذهبی مسلمانان ایران است

امام جمعه اهل سنت زهک گفت: حضور ما در روز قدس می تواند توطئه های دشمنان ما مثل استکبار جهانی و داعش را که توطئه می کنند خنثی کند و با حضور ما دشمنان  تو دهنی محکمی از ملت بزرگ ایران خواهند خورد.
مولوی درواخ امام جمعه اهل سنت زهک
مولوی درواخ امام جمعه اهل سنت زهک
مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک در گفت وگو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: روز قدس روز هم ملی و هم مذهبی است که حضرت امام راحل(ره) هم درباره آن تاکیدات فراوانی داشتند.
وی افزود: روز جهانی قدس وظیفه دینی و ملی ما در برابر مستضعفین جهان است تا همانند پیامبر اسلام و ائمه هدی که دست یاری به سوی مظلومین دراز می کردند ما نیز با اعتنا به راه آن بزرگواران وظیفه شرعی خود را انجام دهیم.
مولوی درواخ با بیان اینکه هر کجا که اسلام مورد ظلم قرار گیرد مسلمانان باید بپاخیزند گفت: مسلمانان انقلاب اسلامی فقط مختص به ایران اسلامی نیستند بلکه در روز جهانی قدس در همه دنیا فریاد دفاع از مظلوم بلند خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت زهک خاطرنشان کرد: حضور ما در روز قدس می تواند توطئه های دشمنان ما مثل استکبار جهانی و داعش را که توطئه می کنند خنثی کند و با حضور ما دشمنان  تو دهنی محکمی از ملت بزرگ ایران خواهند خورد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 427658
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی