۰
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۷

افت فشار در شبکه آبرسانی موقتی است/در کوتاه ترین زمان ممکن خط تعمیر می شود

معاون تامین آب و آبرسانی شرکت و آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت:  افت فشاری که در شبکه آبرسانی آب شرب در این ساعات مشاهده می شود موقتی است که با اتمام عملیات تعمیر رفع خواهد شد.
ی
ی
غلامحسین لکزائیان پور معاون تامین آب و آبرسانی شرکت و آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با پایگاه خبری ندای هیرمند عنوان کرد:  خط انتقال 500 آب چدن داکتیل  آب آشامیدنی به شهرستان زهک با سهل انگاری پیمانکار اجرایی خط لوله انتقال آب به مزارع کشاورزی دچار شکستگی شده است.
وی محل حادثه را در نزدیکی روستای شغالک شهرستان هیرمند عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت آب شرب در شهرستان هیرمند از ساعاتی قبل این حادثه به موقع اطلاع رسانی شده و مامورین تعمیرات و نگهداری شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان هیرمند به محل اعزام شده اند.
لکزائیان پور گفت : هم اکنون مامورین اداره امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان هیرمند در محل حادثه حضور دارند و در حال تعمیر این خط لوله هستند، و پیش بینی می شود در کوتاهترین زمان ممکن خط مجدداً وصل شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: افت فشاری که در شبکه آبرسانی آب شرب در این ساعات مشاهده می شود موقتی است که با اتمام عملیات تعمیر رفع خواهد شد.
معاون تامین آب و آبرسانی شرکت و آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: از همه ی مردم منطقه ضمن تشکر جهت صبوری در این لحظات تقاضا می شود در مصرف آب تا حد امکان صرف جویی کنند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427649
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی