۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳

دستهای مهربانی درماه رحمت الهی/ توزیع ۳۰۰ نان میان نیازمندان در شهر علی اکبر

حال و روز این روزهای سیستان اصلا خوب نیست به طوری که بسیاری از مردم این دیار توان حتی خرید یک قرص نان را هم ندارند و در این راستا به شدت نیازمند دست های مهربانی به ویژه در ماه رحمت الهی هستند.
ب
ب
  به گزارش ندای هیرمند به نقل از  اوشیدا؛ فقر و بی پولی آنچنان گریبان مردمان دیار رستم را گرفته که دیگر توان زندگی در آنان باقی نمانده و روزها را بی هدف به شب و شب ها را نیز بی هدف به صبح می رسانند.

بروز خشکسالی های متوالی انواع بیماری را به مردم سیستان هدیه داده به طوری که دیگر در کمتر خانه ای می توان فرد سالمی را که به دلیل طوفان و پدیده ریزگردها دچار بیماری نشده باشد را دید.

بیشتر مردم سیستان فقط با اندک پولی که از طریق یارانه به آن ها اعطا می شود روزگار می گذرانند چرا که دیگر کاری در دیار رستم وجود ندارد که انجام دهند.

مهاجرت های گسترده از دیار آبا و اجدادی دیگر به یک پدیده کاملا عادی در منطقه مبدل شده چرا که دیگر ‌سیستان جایی برای ماندن نیست.

اهدای هدایایی از آستان قدس رضوی به بیماران

امام جمعه شهر علی اکبر عنوان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از نیازمندان به همراه رئیس کمیته امداد شهر و مسئولین بهزیستی از خانواده بیمارانی که از بیماری های صعب العلاجی از قبیل سرطان و فلج رنج می بردند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بودند عیادت به عمل آمد.

وی افزود: پس از عیادت و دلجویی از بیماران و پیگیری از روند رسیدگی به آنها از مسئولین کمیته امدادوبهزیستی خواسته شد باتوجه به وضعیت نامناسب بهداشتی ودرمانی آنها تلاش بیشتری جهت درمان وکمک به هزینه های درمانی آنها انجام شود تا تنها رنج این خانواده ها رنج بیماری باشد وخانواده ای رنج هزینه های درمانی نداشته باشد.

جت الاسلام اشرفیان تصریح کرد: درپایان به بیست نفراز این بیماران هدیه ای متبرک ازحرم مطهرامام رضا(ع) شامل یک بسته نبات و نمک متبرک و یکصدهزارتومان پول نقد تقدیم شد.

امام جمعه شهر علی اکبر خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) نانوایی های شهر علی اکبر با همکاری دفترامام جمعه ۳۰۰ عدد نان رایگان میان نیازمندان توزیع کردند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427529
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی