۰
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در زهک برگزار شد/امام جمعه زهک: زبان از بیان ویژگی های شخصیتی امام(ره) قاصر است

امام جمعه زهک گفت: زبان ها از بیان ویژگی های شخصیتی امام(ره) قاصر است، این یاری خداوند متعال با حمایت مومنین بود که این انقلاب را رقم زد، چرا علمای بزرگی مثل آیت الله کاشانی، مقدس اردبیلی و سایر علماء نتوانستند انقلاب راه بیندازند؟ چون خودشان بودند ولی نصرت مومنین و یاری مردم نبود.
ی
ی
به گزارش  ندای هیرمند مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر زهک با حضور پرشور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری به بیان شخصیت والای آن پیر فرزانه پرداخت و گفت: زبان ها از بیان ویژگی های شخصیتی امام(ره) قاصر است، این یاری خداوند متعال با حمایت مومنین بود که این انقلاب را رقم زد، چرا علمای بزرگی مثل آیت الله کاشانی، مقدس اردبیلی و سایر علماء نتوانستند انقلاب راه بیندازند؟ چون خودشان بودند ولی نصرت مومنین و یاری مردم نبود.
 
وی ادامه داد: امام(ره) با یاری خداوند و نصرت مردم و مومنین توانستند انقلابی را رقم بزنند که عصاره زحمات همه انبیاء از حضرت آدم(ع) تا خاتم الانبیاء(ص) در آن جمع شده است، اگر امروز در این کشور امنیت و آزادی هست به برکت همین انقلاب است، بد نیست نگاهی به کشورهای همسایه خودمان و سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی که قربانی تروریسم شده اند بیندازیم، ما در کشور امن نشسته ایم بعد هم می گوئیم آزادی نداریم که متاسفانه این نهایت ناسپاسی است، امنیت از آن دسته نعمت هایی است که تا از دست نرود کسی قدرش را نمی داند.
 
حجت الاسلام والمسلمین خدری گفت: مسئله ای مهمی است که باید واکاوی کنیم چرا دشمنان ما از صدور این انقلاب می ترسند؟ انقلابی که امام(ره) فرمودند حفظ این نظام و انقلاب از اوجب واجبات است، چون می خواست این انقلاب از مردم و برای مردم باشد، این نگاه، نگاه قرآنی است، در انتخابات هم مقام معظم رهبری فرمودند همه از هر جناح و حزبی هستند باید در انتخابات شرکت کنند چون حفظ نظام اسلامی را رقم می زند.
 
وی افزود: متاسفانه امروز ارتباط میان مردم و مسئولین کم رنگ شده است که این مسئله باید تقویت شود، فرقی هم نمی کند مسئولین در چه رده ایی باشند از فرماندار و بخشدار گرفته تا سایر مسئولین باید ارتباط عاطفی و صمیمی با مردم برقرار کنند، عزت امام(ره) به ساده زیستی و با مردم بودن بود نه به اشرافیگری و مال و فرزندانش، اگر می خواهیم این نظام و انقلاب استمرار پیدا کند باید به گفتمان امام(ره) توجه کنیم، گفتمان امام(ره) توجه به خواسته و مشکلات مردم است، که اگر اینطور شد مردم در هر شرایطی پشتوانه این انقلاب خواهند ماند.
 

 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427409
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی