معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع سبد غذایی بین ایتام سیستان و بلوچستان درماه مبارک رمضان

2 خرداد 1396 ساعت 11:47

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: توزیع سبد غذایی بین ایتام از جمله برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی این استان درماه رمضان است.


به گزارش ندای هیرمند، محمود میرامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی، کمیته امداد امام خمینی در سطح استان برنامه هایی را به منظور کمک به ایتام و نیازمندان استان در دست اجرا دارد ک ازجمله این برنامه ها مکاتبه با ائمه جمعه تسنن و تشیع شهرستان ها بانک ها٬ جامعه پزشکی ٬اصناف و اداره جات‌ها می باشد به دلیل کمک به نیازمندان کمیته امداد که  بانگاه دلسوزانه و معنوی که به ایتام و نیازمندان دارند ما را در این کار خیر حمایت کنند.
میرامامی افزود: توزیع سبد غذایی به ارزش یک میلیون ریال در بین ایتام و نیازمندان و همچنین برپایی یک سفره ۳۰۰ نفری در هر شب از ایام ماه مبارک توسط یک اداره و یا ارگان به منظور بهره بردن نیازمندان و ایتام از غذای گرم از برنامه‌های این نهاد است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این نهاد دو طرح را در دستور کار دارد افزود: طرح ایتام برای خانواده‌هایی که از نعمت داشتن پدر محروم هستند و طرح محسنین نیز برای خانواده‌هایی است که پدر و مادر ازکار افتاده و بی بضاعت دارند.
وی ادامه داد: همچنین برای حفظ کرامت خانواده‌های ایتام و نیازمندان و خانواده‌هایی که به هر دلیل از جمله دور بودن مسیر و نداشتن وسیله نمی‌توانند در طرح  برگزاری سفره‌های غذا گرم شرکت و به منظور بهره‌بردن همه نیازمندان از غذای گرم توزیع بسته‌های غذای گرم را در طرح اکرام ایتام انجام خواهیم داد.
میرامامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۷دفتر و حوزه کمیته امداد در سطح استان داریم از ائمه جمعه اهل سنت و شیعه و همچنین از مردم استان و ادارات اصناف و غیره  تقاضا داریم به منظور کمک به محرومان و یتیمان حامی آنها باشند و با پرداخت الکترونیکی*8877*554# و همچنین شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶کمک‌های خود را به ایتام برسانند.
انتهای پیام/3139


کد مطلب: 427261

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/427261/توزیع-سبد-غذایی-بین-ایتام-سیستان-بلوچستان-درماه-مبارک-رمضان

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir