۰
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷

یک باب نانوایی در بازار هیرمند طعمه حریق شد

عصر امروز یک باب نانوایی در شهرستان هیرمند بر اثر نشت سوخت و اتصالی برق دچار حریق شد و در آتش سوخت.
آتش سوزی
آتش سوزی
به گزارش ندای هیرمند؛ عصر امروز  یک  باب نانوایی در شهرستان هیرمند بر اثر نشت سوخت و اتصالی برق دچار حریق شد و در آتش سوخت.
مهدی پودینه شهردار شهر دوست محمد با اعلام این خبر گفت: در ساعت 18 امروز یک باب نانوایی بر اثر اتصال برق و نشتی سوخت دچار حریق شد که مامورین آتشنشانی پس از تماس این خبر از سوی شهروندان وارد محل حادثه شدند.
وی افزود: دو اکیپ خودروهای آتشنشانی با حضور در محل حریق تواننستند پس از دقایقی آتش را کنترل و خاموش کنند.
پودینه خاطرنشان کرد: متاسفانه این نانوایی فاقد بیمه آتش سوزی بوده است و خسارات مالی آن بر عهده خود شخص می باشد.
شهردار دوست محمد تصریح کرد: بیش از  60 درصد دستگاه های موجود در این نانوایی دچار آسیب شده اند و همچنین انبار آرد نانوایی که نزدیک حریق بوده است نیز در آتش سوخته است.
وی کل خسارات ناشی از حریق را 40 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: شهروندان در خصوص بیمه آتش سوزی اقدامات جدی انجام دهند تا در هنگام وقوع حادثه بیمه بتواند خسارات ناشی از حادثه را بر عهده بگیرد.
شهردار دوست محمد تصریح کرد: بیمه مغازه می تواند به نفع خود اشخاص باشد زیرا حادثه هیچگاه خبر نمی کند و می تواند در آینده خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.
وی با بیان اینکه تعداد پنج هزار نفر در شهرستان هیرمند بیمه مسئولیت دارند گفت: تنها راه جبران خسارات پس از حادثه می تواند بیمه باشد به همین دلیل نیز شهروندان بیمه مغازه های خود  را جدی بگیرند .
پودینه اظهار کرد: معمولا آتش از یک نقطه کوچک آغاز می شود در همین راستا نیز کپسول های آتش نشانی موجود در هر مغازه و یا خانه را هر سال باید شارژ کنند تا در هنگام وقوع حادثه بتوان از آن استفاده کنند.
 
 



 
انتهای پیام/
 
 
 
کد مطلب: 427141
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی