۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵
رسانه های وابسته به دولت دست به کار شدند؛

بازتاب عجیب یک رسانه در کمرنگ کردن اعتراض به مشکلات سیستان+فیلم

آنچه پیداست برخی از رسانه های وابسته به دولت این اعتراض شدید شهروند سیستانی را که در خصوص مشکلات منطقه سیستان بازگو شده بود را ا به طوری بازتاب می دهند که گویا رفاقت چندین ساله ای میان مردم سیستان و دکتر نهاوندیان برقرار است.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند، روز گذشته در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه 1395 دکتر نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و پس از پایان مراسم به زابل آمد تا با معتمدین و نخبگان سیستانی دیدار و گفتگو کند.
این نشست که با تاخیر یک ساعت و نیمه همراه بود، با سخنان همیشه گفته شده آغاز شد و همچنان وعده وعید هایی در خصوص گازرسانی و تشکر از سیستانیان غیور ادامه یافت.
در این میان یکی از شهروندان سیستانی به نمایندگی از همه ی مردم ستم دیده این دیار به رئیس دفتر ریاست جمهوری یادآور شد که منطقه آزاد حق همه ی سیستانیان است، آنان در گرمای 50 درجه به استقبال از منطقه آزاد شتافته بودند اما این طرح امیدی به آنها نداد.
وی همچنین افزود: احترام و نقدینگی در این شهر پیدا نمی شود و تنها زد و بندها زیاد شده است از افراد لایق در بدنه ادارات استفاده نمی شود و در ادامه یک جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین دولتی را خواستار شد.
اما آنچه پیداست برخی از رسانه های وابسته به دولت این اعتراض شدید شهروند سیستانی را که در خصوص مشکلات منطقه سیستان بازگو شده بود را ا به طوری بازتاب می دهند که گویا رفاقت چندین ساله ای میان مردم سیستان و دکتر نهاوندیان برقرار است.
این رسانه فعال در منطقه سیستان اینگونه می نویسد که از تنها حواشی این نشست گلایه یکی از بازاریان سیستان از روند فعالیت ها در سیستان را می توان برشمرد که با ابراز گلایه از ضعف مدیران در سیستان گفت : امکان ندارد طی پیش بینی های دولت گاز به زابل برسد.
این شهروند سیستانی از دکتر  نهاندیان درخواست کرد تا از بافت شهری فرسوده ی زابل بازدید کند و در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.
اما در واکنش به گلایه های این شهروند سیستانی دکتر نهاوندیان با آرامش و صبوری مثال زدنی گوش به سخنان ایشان سپرد و در پایان نشست نیز دقایقی را با این شهروند به گفت و گو نشست.
در حالی دکتر نهاوندیان چندین بار در اواسط صحبت های این شهروند قصد عوض کردن موضوع را داشت که این رسانه نوشته است دکتر نهاوندیان با صبر و شکیبایی مثال زدنی گوش به حرفهای وی داده بود.
علی ای حال با اینکه قریب به چهار سال است که دولتی ها به استان سیستان و بلوچستان سفر می کنند و وعده هایی در خصوص پایان دادن به مشکلات سیستان را وارد اذهان عمومی می کنند اما شهروندان سیستانی همچنان گلایه مند از تاخیر اجرایی شدن برخی از پروژه ها همانند طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی و عدم انجام برخی از وعده هایی را دارند که هیچگاه اجرایی نشدند.
 
 

کد مطلب: 426489
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی