۰
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵

اعتدال آمریکائی، با ادبیات ته دره!!

انسان حیرت می کند از این جماعت بی کفایت، که شعارشان "ما نمی توانیم" است! این جماعت لیبرال و غربزده برای باز کردن پای دشمنان به کشور تلاش دارد، ریل نظام اسلامی را به سوی قبله آمال خود یعنی آمریکا تغییر دهد
ل
ل
به گزارش ندای هیرمند به نقل از سیستان آنلاین ،
به نام خدا و برای خدا
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و از نردانی که در خدمت جریان کثیف زر و زور و تزویر است، می گوید: «کشوری که بهy ته درّه برده شده، حال چند پله بالاتر آمده و هنوز ته درّه است، اتفاقی که در تورم سال 91 و 92 انجام شد و رکود حاصل از آن درآمد سرانه مردم را به قدری کاهش داد که دولت هر چه تلاش می‌کند، تاکنون نتوانسته آنچنان که باید جبران نماید.»
انسان حیرت می کند از این جماعت بی کفایت، که شعارشان "ما نمی توانیم" است! این جماعت لیبرال و غربزده برای باز کردن پای دشمنان اصلی انقلاب به کشور و جا انداختن پروژه محمود سریع القلم، دوست شفیق و یار همیشگی جناب روحانی در مرکز استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت، که تلاش دارد، ریل نظام اسلامی را به سوی قبله آمال خود یعنی آمریکا تغییر دهد و لذا جریان زر و زور و تزویر برای ترساندن ملت ایران و اخذ رأی مجدد آنان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تلاش می نمایند تا وضعیت کشور مقتدر و پیروز ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی را در سیاه و تِه دره نوکر صفتی خود نشان دهند.
مردم صبور و غیور ایران اسلامی از تفکر ذلیلانه "ما نمی توانیم" سئوال دارند؛ مگر شما نگفتید؛ با کلید اعتدال برنامه صد روزه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دارید؟! مگر رئیس جمهور نگفت، با رفع تحریمها همه مشکلات کشور از آب آشامیدنی تا مشکل بانکها و ریزگردها را بعد از توافق هسته ای حل می نماید؟! پس حالا که برجام آمده و به قول شما تحریمها لغو شده، پس طرح داعای مزخرف کشور ته دره ای، با چه هدفی مطرح می شود؟!
اگر بر اساس سخنان جهانگیری بپذیریم که کشور در سالهای 91 و 92 به ته دره سقوط کرده، باید گفت؛ ایشان بخوبی می داند که برخی از خاندان هاشمی رفسنجانی در اوج فتنه سال 88 همانند 30 نفر منافقی که اخیراً از آقای ترامپ، تحریم بیشتر مردم ایران را خواسته اند، فرزند رفسنجانی هم در فتنه 88 درخواست تحریم بیشتر را از آمریکائیها تقاضا نمود!
دولت راستگویان! که جناب روحانی در تازه ترین گفتگوی زنده تلوزیونی ادعادی راستگوئی! را دارد، باید به ملت ایران پاسخ دهند؛مردم حقوقهای نجومی شما را باور کنند، یا اینکه کشور در ته دره دارد را ؟! ملت ثروتهای 1000 میلیارد تومانی برخی وزراء جناب روحانی را باور کنند، یا در ته دره بودن را؟! ملت خانه های چند ده میلیارد تومانی رئیس جمهور و برخی دیگر از دولتیان را باور کنند، یا اینکه کشور در ته دره قرار گرفته را؟!
این روزها سئوال مردم این است؛ اگر کشور در ته دره قرار دارد بر چه مبنایی هزینه های نهاد ریاست جمهوری در دولت اعتدال نسبت به دولت گذشته دو برابر شده است؟! مردم ایران واقعآ با این حرکات مشکوک و منافقانه جماعت لیبرال، دچار سرگردانی شده اند؛ رونمائی از حقوق شهروندی را باور کنند و یا ورود دستگاههای امنیتی بدون مجوز را که برای شنود تماسهای مردم و نمایندگانشان، آنهم بوسیله نیروهای اخراجی دستگاه های امنیتی؟!6
دولت اعتدال بداند! نظام اسلامی ایران در سخت ترین شرایط دفاع مقدس در ته دره قرار نگرفت، زیرا حضرت روح الله کشور را از ته دره وابستگی خارج و به استقلال رساند و ثمره آن صدها هزار شهید، رشد علمی خیره کننده، سلولهای بنیادی، پیشرفتهای هوا فضا، تأمین امنیت پایدار ایران، رسیدن به چرخه کامل سوخت هسته ای، گسترش خدمات عمومی به دور ترین نقاط کشور، حضور مردم در انتخابات مختلف و راهپیمایی در حمایت از نظام اسلامی، دفاع از مظلومین مسلمان در اقصی نقاط جهان، آنهم در برابر قدرتهای استکباری، نشستن کشورهای قدرتمند جهان در پای میز مذاکرات هسته ای در مقابل ایران و ... صدها مورد پیشرفت خیره کننده دیگر، از نقاط قوت و برجسته جمهوری اسلامی است و لذا جریان زر و زور و تزویر،منافقانه چشم خود را بر روی عظمت نظام اسلامی بسته و زبان ذلت باز کرده و به دشمن گرا می دهند، که "ما نمی توانیم" و مذبوحانه ایران را در ته دره نشان می دهند!!!!!
والسلام
 
کد مطلب: 426331
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی