۰
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
ندای هیرمند گزارش میدهد:

وقتی مسئولین پای خودشان را کنار می کشند/حادثه ای که سه خانواده را بی خانمان کرد

چندی قبل حادثه آتش سوزی سه منزل مسکونی در شمال شهرستان هیرمند را به کلی سوزاند و افراد این خانواده را بی خانمان کرد.
آتش سوزی
آتش سوزی
به گزارش ندای هیرمند؛ چندی قبل بود که در روستای محمد حسین سنچولی آتش به جان سه منزل مسکونی افتاد و این منازل را تا مرز صد در صد سوزاند که در این بین سی گوسفند نیز در حریق زنده کباب شدند.
این آتش سوزی با همت بخشدار قرقری و آتش نشانی مانع از گسترش به دیگر منازل روستا شد و در همان منطقه آغاز آتش در نهایت مهار شد اما سه منزل مسکونی که طعمه حریق قرار گرفته بودند تمامی وسایل زندگی افراد را سوزاند و افراد این خانه ها را دچار سردرگمی کرد.
رضا اپرهم یکی از خسارت دیدگان این حادثه به خبرنگار ندای هیرمند می گوید: بیش از چهار میلیون پول نقد نیز که پس انداز این خانواده در طول ماه ها بوده است در آتش سوخته و خسارت بزرگی را به ما زده است.
وی ابراز داشت: در این بین سی گوسفند که تعداد 28 راس از این گوسفندان تازه متولد شده بودند نیز در آتش زنده کباب شدند و درآمدی که از دامداری نیز میتوانستیم کسب کنیم از بین رفته است.
اپرهم تصریح کرد : به طور کل هزینه سنگینی را بابت این آتش سوزی متحمل شده ایم اما تا کنون هیچ یک از مسئولین امر توجه خاصی به این آتش سوزی نداشته اند و اکنون که منازل خود را از دست داده ایم باید در چادر زندگی کینم.
 
 

 
وی گفت : تنها بخشدار قرقری از آغاز حادثه در کنار ما ایستاده بوده است اما یک مسئول نمیتواند هزینه های سنگین این حادثه را جبران کند به چند اداره جهت جبران حسارات رجوع کرده ام اما چون دام ها و منزل مسکونی فاقد بیمه بوده اند هیچ کمکی نمیتواند دست ما  را بگیرد.
این خسارت دیده خاطر نشان می کند: علت آتش سوزی نامعلوم بوده اما شک ما بر این است که گویا به دست افراد ناشناس اتفاق افتاده باشد.
اپرهم اذعان داشت : از مسئولینی که میتوانند در این زمینه کمک کنند تقاضا دارم که با توجه به وضعیت کنونی ما برای رفع قسمتی از خسارات کمک کنند تا بتوان از نوع زندگی جدید را آغاز گردانیم.
وی گفت : صد در صد زندگی ما سوخته است و باید با همت خود و مسئولینی که میتوانند در این زمینه کمک کنند زندگی جدیدی را بنا کنیم.
گفتنی است که در این حادثه سه منزل مسکونی در آتش به کلی سوخته است و افراد این منازل اکنون سرپناهی برای خود و خانواده ندارند تا امورات زندگی را بچرخانند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425601
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی