۰
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۹
حریق 30 گوسفند را زنده زنده سوزاند؛

سوختن40 میلیون ریال پول خسارات آتش سوزی در شمال هیرمند+تصاویر و فیلم

روز گذشته آتش سوزی باعث خسارات جبران ناپذیری در بخش قرقری شهرستان هیرمند شد.
آتش سوزی
آتش سوزی
به گزارش ندای هیرمند؛ آتش سوزی روز گذشته در بخش قرقری شهرستان هیرمند باعث خسارات جبران ناپذیری به سه منزل مسکونی شد.
 
روز گذشته آتش سوزی مهیبی در روستای محمد حسین سنچولی (کیخا کهنه) رخ داد که در این آتش سوزی تعداد 30 راس بز و گوسفند در آتش سوختند.
 
رضا اپرهام یکی از خسارت دیدگان این حادثه در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت: این آتش سوزی روز گذشته در ساعت یک بعد از ظهر رخ داد که گمان میرود علت آن به دست افراد ناشناس بوقوع پیوسته باشد.
 
وی افزود : سه منزل مسکونی در این آتش سوزی به طور کامل از بین رفته است که در این بین محل نگهداری دام و همچنین مبلغ 40 میلیون ریال پول نقد در آتش سوخت.
 
اپرهام با بیان اینکه تعداد 30 راس بز و گوسفند در این آتش سوزی تلف شدند گفت: به علت نزدیکی منزل عمو و پسر عمو در کنار محل حریق منازل آنان نیز به طور کامل از بین رفته است که در این بین موارد زیادی از غذای دام از قبیل جو گندم نیز دچار حریق گردیده است.
 
وی خاطر نشان کرد: از بخشدار بخش قرقری جهت همکاری و اعزام آتش نشان ها در وقت معین و به موقع کمال تشکر را داریم زیرا اگر مامورین آتش نشانی خود را به موقع به این حادثه نمی رسانند خسارات دیگری برای مردم روستا رخ میداد.
 

 

 

 
 

انتهای پیام/
کد مطلب: 425576
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی