۰
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۶
ندای هیرمند پیگیری می کند:

آیا کنسرو های هلال احمر تاریخ گذشته بود؟/رئیس هلال احمر هیرمند: با مجوز بهداشت مواد خوراکی توزیع می شود

بارانی گفت : تمامی اجناس خوراکی که در بین مردم توزیع می شود با مجوز شبکه بهداشت و درمان است و هیچ گونه مواد مصرفی تاریخ گذشته ای در بین مردم توزیع نخواهد شد.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ عمدتاً جمعیت هلال احمر در کل کشور به نجات و کمک بسیاری از خسارت دیدگان در مواقع حوادث و اوقات اضطراری شتفه است که هیچگاه نمی توان کمک های این قشر کم توقع را فراموش کرد.
روشن است که مواد خوراکی کنسروی پس از تولید دو سال انقضاء بر روی آنان درج می شود که تصویری در فضای مجازی با عنوان اینکه توزیع کنسروجاتی که جمعیت هلال احمر شهرستان هیرمند در بین مردم توزیع کرده است از دو سال مدت انقضاء تنها دو ماه باقی مانده است .
در این تصاویر متذکر شده است که کنسر های تن ماهی نیز هیچ تاریخ انقضایی در آن درج نشده است و به گفته آنان گویا از مواد مصرفی قدیمی بوده که در بین مردم توزیع شده است.
 

 
در پی انتشار این تصاویر در راستای پیگیری این موضوع  تماسی با نظر یونس بارانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان داشته ایم وی اظهار کرد: تمامی اجناس خوراکی که در بین مردم توزیع می شود با مجوز شبکه بهداشت و درمان است و هیچ گونه مواد مصرفی تاریخ گذشته ای در بین مردم توزیع نخواهد شد.
بارانی بیان داشت: این تصاویر قطعاً از توزیع ماه های گذشته می باشد که اکنون مورد انتشار واقع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هیرمند تصریح کرد: اگر مواد خوراکی همانند قند و شکر تاریخ انقضاء آنان به اتمام برسد جمعیت هلال احمر نامه ای به بهداشت زده و طی آزمایشاتی که آنان بر روی این مواد انجام می دهند اجازه توزیع را خواهند داد.
وی خاطر نشان کرد: کنسروجاتی که امروز توزیع شده است تاریخ انقضاء داشته و هیچ مشکلی در توزیع آنان دیده نمی شود.
بارانی اظهار کرد: هیچ سازمانی با توزیع مواد تاریخ گذشته مجموعه خود را زیر سوا نمی برد زیرا که این سازمان در راستای خدمت به مردم تاسیس شده است و همواره در کنار مردم و کمک رسانی آنان خواهد بود.
 
 

 
 
انهای پیام/
 
کد مطلب: 425490
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی