۰
پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

گام های بلند آموزش و پرورش در پیشرفت تحصیلی/هوشمندسازی یک کلاس درس در هیرمند

حمید سارانی از هوشمند سازی یک کلاس درس در دبیرستان شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.
ب
ب
به گزارش ندای هیرمند؛ حمید سارانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان هیرمند از هوشمند سازی یک کلاس درس در شهرستان هیرمند خبر داد و افزود : به همت شورای شهر و شهرداری شهردوست محمد با اعتباری بالغ بر 30 میلیون ریال یک کلاس درس در دبیرستان دوره اول شهدای گمنام  هوشمند شد و با حضور فرماندار محترم شهرستان هیرمند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: امروزه ارتقاء سطح کیفیت تدریس قطعا با بکارگیری امکانات علمی و همچنین استفاده از تکنولوژی در کلاس های درس میسر می شود که این امکانات به دانش آموزان اجازه می دهد درس را به یاد بسپارند و تنها به حفظ آن بسنده نکنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بیان داشت: هوشمند سازی کلاس های درس به طور کل یکی از اقداماتی است که میطلبد در سال های آینده روند آن ادامه داشته باشد تا همه ی مدارس از این امکانات استفاده نمایند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه در سطح دانشگاه ها این امکانات نشان داده است که هوشمند سازی یکی از راه های یادگیری بهتر در دانشجو ها است به همین دلیل نیز در مقاطع پایین تر این امکانات قطعاً پاسخ بهتری بر روی دانش آموز خواهد داشت.
سارانی بیان داشت: گام های بلند آموزش و پرورش در راستای کیفیت تدریس و همچنین ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بوده است که نتایج آن را در قبولی دانشگاه های دولتی و رشته های پزشکی مشاهده کرده ایم.
 
 

 
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425282
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی