۰
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹
در دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

دیدار با خانواده شهداء/غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء گمنام

مسئولین شهرستان هیرمند در دومین روز از هفته دفاع مقدس به دیدار خانوده شهداء و همچنین غبار روبی مزار دو شهید گمنام این شهرستان پرداختند.
ق
ق
به گزارش ندای هیرمند ؛در دومین روز از هفته دفاع مقدس مسئولین شهرستان هیرمند مسئولین شهرستان هیرمند از خانواده معظم شهید جاوید الاثر غلام رهبر در منزل روستای جان آباد سفلی دیدار و دلجویی کردند.
 دراین دیدار حدادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام نشدنی دانستند که تا سالیان سال میتوان از آن بهره جست.
حجت الاسلام گزمه امام جمعه هیرمند نیز در این دیدار یاد و خاطره شهدا گرامی دانسته و با بیان اینکه خانواده محترم شهدای جاوید الاثر هر لحظه و هر روز چشم به راه عزیزان خود هستند صبر خانواده معظم شهید غلام رهبر را ستود.
در پایان توسط مهندس پیری فرماندار و حجت الاسلام گزمه امام جمعه هیرمند از همسر و مادر شهید جاوید الاثر غلام رهبر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.
لازم بذکر است شهید جاوید الاثر غلام رهبر در تاریخ 31تیرماه سال 67با عضویت کادر ارتش در منطقه نفت شهر  جاوید الاثر شده و پیکر پاکش پس از 28سال تاکنون به آغوش خانواده باز نگشته و چشمان خانواده صبور شهید معزز چشم به راه عزیزشان میباشد.
 
 

 

 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425196
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی