۰
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۸
والی نیمروز افغانستان:

بیمارستان سیدالشهدا شهرستان هیرمند خدمات ویژه ای ارائه می دهد/تفاهم دو جانبه برای درمان بیماران افغانستان

محمد سمیع گفت: برای درمان بیمارانی که در ولایت نیمروز کشور افغانستان هستند نیازمند یک تفاهم نامه دو جانبه بین دو کشور است .
والی نیمروز
والی نیمروز
به گزارش ندای هیرمند؛والی ولایت نمیروز کشور افغانستان به اتفاق هیات همراه از بیمارستان سیدالشهدای شهرستان هیرمند بازدید و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیماران این شهرستان و کشور افغانستان قرار گرفتند.

محمد سمیع والی ولایت نیمروز کشور افغانستان در این بازدید اظهار داشت: طی بازدیدی که از نحوه ارائه خدمات بیمارستان انجام شد، رضایت هیئت همراه را به دنبال داشت و این بیمارستان 32 تخت خوابی از امکانات بالا و ویژه ای در خدمات رسانی به بیماران می تواند ارائه نماید.

وی افزود: در این بیمارستان خدمات زیادی در بخش های متفاوت انجام می شود که برای دو کشور دوست و همسایه ایران و افغانستان می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.

والی ولایت نمیروز افغانستان بیان داشت: برای درمان بیمارانی که در ولایت نیمروز کشور افغانستان وجود دارند نیازمند یک تفاهم نامه دو جانبه بین دو کشور ایران و افغانستان است .

وی افزود: برنامه ما برای رفع این مورد نشست مسئولین دو کشور است که با یکدیگر به توافق برسند و بیماران ولایت نمیروز کشور افغانستان بتوانند از این بیمارستان مجهز بهره مند شود.

هوشنگ ملاشاهی معاون سیاسی فرماندار شهرستان هیرمند نیز در این بازدید  گفت:  اکثر مردم دو کشور ایران و افغانستان ارتباطات سببی و نسبی  با یکدیگر دارند و می توانند از خدمات این بیمارستان بهرمند شوند.

وی افزود: هدف از احداث این بیمارستان در شهرستان هیرمند و در نزدیکی مرز استفاده از توریسم درمانی بوده که همه بتوانند از خدمات این بیمارستان بهره کافی را ببرند و آمادگی کامل برای توریسم درمانی را دارد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 424577
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی