پیاده‌سازی فرایند ارزیابی اساتید توسط دانش آموختگان ممتاز در سیستم گلستان

27 تير 1395 ساعت 11:32

‌برای اولین بار و به منظور بالا بردن سطح شاخصه های کیفی و مشارکت همه جانبه برای پیشرفت شاخصه های آموزشی، ارزیابی اساتید از طریق نظر سنجی توسط دانشجویان ممتاز صورت گرفت.


به گزارش ندای هیرمند از دانشگاه زابل ؛ در راستای اجرای مصوبات شورای نظارت و ارزیابی و به منظور ارتقای کیفیت آموزش و همچنین بالا بردن شاخصه‌های توسعه علمی دانشگاه مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه با طراحی سیستمی مبنی بر ارزیابی اساتید توسط دانشجویان ممتاز برای بررسی فرآیندهای تشویق و تذکر، ارتقا، تبدیل وضعیت، ترفیع مورد بهره‏برداری قرار داده تا در برنامه ریزی‌های دانشگاه زابل که توسط دانشجویان ممتاز هر رشته صورت می گیرد استفاده گردد. 
در گذشته این فرایند به دلیل عدم امکان دسترسی به دانش‌آموختگان به صورت بسیار گسسته و ناکارآمد بوده، اما با پیاده‌سازی فرآیندها در سیستم گلستان، دانش‌آموختگان ممتاز بر اساس شاخص‌های علمی انتخاب و در زمان تسویه‌حساب و فارغ از دغدغه‌های دوران دانشجویی، به طور کاملاً محرمانه به ارزیابی اساتید می‌پردازند. نتایج این ارزیابی به عنوان یکی از اجزای 4 گانه پرونده‌های ارزیابی اهمیت زیادی دارد.


کد مطلب: 424432

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/424432/پیاده-سازی-فرایند-ارزیابی-اساتید-توسط-دانش-آموختگان-ممتاز-سیستم-گلستان

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir