۰
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان:

غلظت غبار در سیستان به 12 برابر حد مجاز رسید

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان غلظت غبار در منطقه سیستان در روز گذشته به 12 برابر حد مجاز رسید.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان
به گزارش ندای هیرمند،رضا آزادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته سرعت وزش باد در منطقه سیستان به 90 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را تا یک‌هزار و 500 متر کاهش داد.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: میزان غلظت غبار در منطقه سیستان در روز گذشته به 12 برابر حد مجاز رسید.
وی با بیان اینکه امروز با شدت کمتر این شرایط در منطقه سیستان تداوم دارد، ادامه داد: برای نواحی مرکزی افزایش غلظت غبار وزش باد گاهی گرد و خاک و در جنوب و سواحل مه رقیق در بعد از ظهرها وزش باد رخ خواهد داد.
آزادمنش با اشاره به اینکه دریای عمان که روزهای گذاشته مواج بود، امروز آرام‌تر خواهد شد، گفت: از فردا با توجه به کاهش شدت وزش باد در شمال استان، افزایش تدریجی دما در سطح استان به ویژه نیمه شمالی استان رخ خواهد داد.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در هفته گذشته راسک و باهوکلات با 49 درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین نقاط کشور ثبت شده و شهرهای بعد از نظر افزایش دما دلگان، ایرانشهر، نیکشهر بوده‌اند.
کد مطلب: 424003
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی