۰
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
رئیس اداره ورزش و جوانان زابل:

ورزشکاران زابلی زیرپوشش بیمه ورزشی قرار می‌گیرند

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: ورزشکاران زابلی زیر پوشش بیمه ورزشی قرار می‌گیرند و در سال جاری افزایش تعداد بیمه شدگان به ۶ هزار نفر می‌رسد.
ورزش
ورزش
به گزارش ندای هیرمند؛ مسعود دهمرده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب بانوان سیستانی از ورزش مقرر شد جشنواره‌های ورزشی بانوان هر دو ماه یکبار در شهر زابل برگزار شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان زابل با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد 30 هیئت در بخش آقایان و 15 هیئت در بخش بانوان در شهرستان زابل فعال است، گفت: ترویج فرهنگ ورزش و به تبع آن سلامتی و شادابی مردم از جمله اهداف این اداره است و در این راستا نیازمند به مشارکت همه دستگاهها بویژه مردم هستیم.
وی تصریح کرد:  توسعه ورزش بانوان و فعالیت‌های همگانی بانوان از الویتهای این اداره است چراکه اگر فرهنگ ورزش کردن را در بین زنان و دختران جامعه نهادینه کنیم قطعاً رسیدن به مسیر پیش رو یعنی داشتن جامعه‌ای شاداب و پرنشاط امکان پذیر می‌شود.
دهمرده با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی ورزشکاران از ابتدای سال تاکنون تعداد 940 ورزشکار در زابل بیمه ورزشی شدند افزود: تعداد 3 هزار و 200 ورزشکار دارای بیمه در شهرستان زابل فعالیت می‌کنند که در سال جاری افزایش تعداد بیمه شدگان به 6 هزار نفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: ورزش برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه نقش ارزنده‌ای دارد به طوری که در برگزاری همایش‌ها، حس سرزندگی و شادابی بزرگترین هدیه اداره ورزش و جوانان به مردم است.
کد مطلب: 423937
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی