۰
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
یادداشت:

اعتماد به کالای ایرانی 

امروزه با قوت گرفتن رکود اقتصادی بسیاری از کارخانه جات های بزرگ کشور که هزاران نیروی انسانی به طور مستقیم و غیر مستقیم در آن مشغول به کار هستند تعطیل شده و یا در حال تعلیق می باشد.
کالای ایرانی
کالای ایرانی
به گزارش ندای هیرمند؛ امروزه با توجه به مشکلات کشور و رکود بی سابقه اقتصادی وضعیت معیشت خانواده ها روز به روز بدتر شده و همچنان درآمد خانواده ها از مصرف آنان پایین تر است.
دولت تدبیر و امید که بارها و بارها با بازی کلمات و  وعده برجامی خوش آیند پا به میدان گذاشته است، همچنان تغیری در روند آن دیده نمیشود و گویا نباید دل به وعده ی کاهش قیمت ها بست.
رهبر انقلاب اسلامی در سال های اخیر تاکید زیادی بر روند محقق شدن اقتصاد مقاومتی داشته اند به طوری که بی وقفه هر سال را با این موضوع نام گزاری می کنند،زیرا سکان دار انقلاب نیز به خوبی می دانند که رفع رکود و بیکاری فقط و فقط در اقتصاد مقاومتی خلاصه می شود و نباید دل خوش به برجام آبکی بست.
اقتصاد مقاومتی با این هدف دنبال میشود که هر حرفه و هنری که در دست داریم میتوانیم آن را به کار گیریم و حتی درآمدی  بیش از یک کارمند در ماه را به دست آورد.
از فواید دیگر اقتصاد مقاومتی آن است که علاوه بر ساخت و تولید آن به دست تولیدکنندگان ایرانی میتوان ان را خود نیز مصرف نمود و یا به درجه صادرات رساند.
امروزه با قوت گرفتن رکود اقتصادی بسیاری از کارخانه جات های بزرگ کشور که هزاران نیروی انسانی به طور مستقیم و غیر مستقیم در آن مشغول به کار هستند تعطیل شده و یا در حال تعلیق می باشد.
چندی پیش نیز در خبر ها شنیده می شد که کارخانه ایستک که دارای دو شعبه اصلی در استان های کردستان و گیلان است و بیش از 1500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند شعبه کردستان آن تعطیل شده است.
 اکنون که کلید دولت تدبیر و امید قفل های اقتصاد غرب را باز میکند و در حال قفل کردن اقتصاد کشور خود است، باید به ایرانی با استقامت و تولید داخلی و از همه مهتر اقتصاد مقاومتی سایه افکند زیرا که کلید همچنان که میتواند قفلی را باز کند میتواند  مجددا قفل کند.
با اعتماد به کالای ایرانی  و جلوگیری بی رویه واردات جنس های خارجی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا ها غیر ضروری می توان شکوفا شدن اقتصاد کشور شود.
 
یادداشت: وحید شهرکی
 
کد مطلب: 423650
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی