۰
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
فرمانده نیروی زمینی سپاه :

اقدامات مردم یاری سپاه عامل اصلی ایجاد امنیت است/بهترین راهکار شهید شوشتری تامین امنیت در منطقه بود

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش شهید شوشتری در ایجاد وحدت و امنیت در استان سیستان و بلوچستان گفت: انتقال سردار شهید شوشتری به سیستان و بلوچستان و راهبرد مردمی ایشان بهترین راهکار تامین امنیت در این منطقه بود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه
فرمانده نیروی زمینی سپاه
به گزارش ندای هیرمند،صبح امروز  همایش رونمایی از ۱۲۳۵ پروژه محرومیت‌زدایی و افتتاح ۳ هزار و ۳۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی که در تالار فردوسی سیستان و بلوچستان و با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر، استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم در حال برگزار شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش شهید شوشتری در ایجاد وحدت و امنیت در استان سیستان و بلوچستان گفت: انتقال سردار شهید شوشتری به سیستان و بلوچستان و راهبرد مردمی ایشان بهترین راهکار تامین امنیت در این منطقه بود.
محمد پاکپور اظهار کرد: بومی کردن امنیت با کمترین یگان‌های نظامی و با سازماندهی مردم منطقه و استفاده از این ساختار اجتماعی امروز به وضوح در استان سیستان و بلوچستان دیده می‌شود.
وی با تکید بر حضور عشایر در دسته های رزمی سپاه گفت: از درون عشایر استان دسته‌های رزمی را سازماندهی کردیم و همین بسیجیان بومی منطقه عامل اصلی امنیت مطلوب در منطقه بوده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: حرکت‌های تروریستی گاهی در جوار مرزها رخ می دهد،  اما با حضور مردم و هوشیاری مردم این خطه  نمی‌تواند به داخل استان سیستان و بلوچستان نفوذ کنند. ‌
وی با اشاره بر اینکه  محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان را شهید شوشتری  بنای ان را ایجاد کرد افزود:شهید شوشتری با دغدغه‌ خاصی مشکلات این استان را در تهران پیگیری می‌کرد و همانگونه که همرزمانشان امروز دارند به خوبی این راه را ادامه می‌دهند و آهنگ این اقدامات در چند سال اخیر بیشتر شده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با شاره به راه اندازی بیمارستان صحرایی اظهار کرد: ۱۸ بیمارستان تخصصی در این منطقه راه‌اندازی شده و به دنبال آن ۷۸۰ هزار نفر درمان شده‌اند
وی افزود: اقدامات مردم‌یاری سپاه عامل اصلی ایجاد امنیت است و اگر مردم دغدغه اشتغال و معیشت نداشته باشند هیچکس نمی‌تواند ‌مشکلی در این استان ایجاد کند.
محمد پاکپور با تاکید بر امنیت منطقه بیان کرد: اگر امنیت به وجود آید همه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی به این منطقه سرازیر می‌شود و دولت با اقداماتی که در دستور کار دارد زمینه را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در این منطقه فراهم می‌کند.
کد مطلب: 422254
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی