۲
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸
آغاز اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان زهک

آغاز اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان زهک

آغاز اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان زهک به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ عملیات ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال سال ۱۴۰۰ در شهرستان زهک آغاز شد .
آغاز اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال  در شهرستان زهک
آغاز اجرای طرح ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال  در شهرستان زهک 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ عملیات ایمن سازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال سال ۱۴۰۰ در شهرستان زهک آغاز شد .

دکتر مجتبی رفیق دوست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک در خصوص اجرای این طرح فرمود: با توجه به شرایط خاص جامعه  برنامه ریشه کنی فلج اطفال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان از ۲۵ دیماه ماه به مدت ۴ روز  آغاز شد.
وی بیان کرد:عملیات ایمن سازی تکمیلی همانند مرحله قبل در ۴ روز شامل دو روز اول در مناطق روستایی و دو روز دوم در منطقه شهری جهت متولدین ۲۵ دیماه ۱۳۹۵ تاکنون انجام می پذیرد و در این نوبت تمامی کودکان زیر ۵ سال بر علیه ویروس وحشی فلج اطفال واکسینه می گردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک بیان نمود : اهداف برنامه را دستیابی به پوشش صد در صد ایمنسازی کودکان زیر ۵ سال ایرانی و مهاجرین در ریشه کنی فلج اطفال عنوان کرد.
گفتنی است در این طرح، کلیه کودکان زیر 5 سال (ایرانی - ۹۹۱۸ نفر و غیرایرانی - ۱۴۵۳ نفر) در دوم صرف نظر از انجام واکسیناسیون قبلی دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال را توسط ۹۰ تيم عملیاتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک دریافت می نمایند .
کد مطلب: 430600
مرجع : روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی