۲
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۶

جهاد بسیجیان زهک علیه کرونا با طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی

جانشین سپاه ناحیه زهک گفت:با اجرای دقیق و هدفمند طرح شهید قاسم سلیمانی، بخش عظیمی از فشار بیماری کرونا بر دوش کادر درمانی کشور برداشته خواهد شد.
جهاد بسیجیان زهک علیه کرونا با طرح شهید سپهبد قاسم سلیمانی
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی در گفت و گو با سفیرشرق بیان کرد: به همت پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک و به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید - ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت و با مشارکت مراکز بهداشت و درمان به‌ صورت محله به محله در مناطق مختلف شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: وارد شدن سپاه و کمک کردن به کادر سلامت، مجاهدات گروه‌های فعال و جان‌برکف است که تنها هدفشان خدمت به مردم و کنترل بیماری کووید19 است؛ اگر تفکر همه مردم تفکری دلسوزانه و بسیجی وار باشد مشکلات زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید حل می‌شود؛ تفکر بسیجی تفکری است که از اهل بیت (ع) گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زهک تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی هر جا که حوزه سلامت شهرستان زهک نیاز به همکاری داشته باشد، علاوه بر دستگاه‌های مسئول و متولی، بسیج و نیروهای جهادگر این شهرستان با حضور در منازل بیماران مبتلا به کرونا به ضدعفونی منازل آن ها و توزیع سبد معیشتی و تمامی مسؤولیت‌های خانواده در امور کرونا را بر عهده گرفته و خدمت می کنند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی چه در جبهه‌های جنگ و چه در زمان خدمت به محرومان خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک بسیجی با تفکر الهی  بود که رفع محرومیت زدایی و خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داد که نه از گلوله و خمپاره ترس داشت نه از تهدید دشمن، تفکر حاج قاسم تفکری برگرفته از اهل بیت (ع) بود و خدایی فکر می‌کرد و همه کارهایش به خاطر توکلی که داشت پیش می‌رفت.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430536
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی