۲
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴
امام جمعه مهرستان مطرح کرد؛

کرونا باعث نم شود جنایات رژیم صهیونیستی از اذهان مردم پاک شود/نابودی صهیونیست های متجاوز نزدیک است

مولوی عبدالخالق حسین زهی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی ویروسی منحوس‌تر از کرونا در منطقه است که امیدواریم همچون کرونا هر چه سریعتر ریشه کن شود.
کرونا باعث نم شود جنایات رژیم صهیونیستی از اذهان مردم پاک شود/نابودی صهیونیست های متجاوز نزدیک است
به گزارش پایگاه سفیرشرق؛ مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفت و گو با خبرنگار سفیرشرق با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام تصویر به مناسبت روز قدس فرمودند روز قدس، روز همصدایی مسلمانان درباره فلسطین مظلوم است گفت: روز قدس به‌عنوان روز وحدت و همبستگی امت اسلام است ما ملت مسلمان باید با اتحاد مردم مظلوم فلسطین را نجات دهیم؛ به‌طور حتم با وحدت میان امت اسلامی می‌توانیم مردم مظلوم فلسطین را از شر دشمنان نجات دهیم.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت رو به اقتدار فزاینده و جبهه استکبار تهی‌تر و مأیوس‌تر است؛ این حرف رهبر در پیام تصویری روز قدس مسلم است که بسیار امیدوار کننده است و فلسطین رو اقتدار است چون همه ی مسلمانان از آن ها حمایت می کنند و آن ها را تنها نمی گذارند دنیای اسلام امروز می تواند مقابل کفر و استکبار بایستد  مقاومت به پیشرفت و دست‌آوردهای قابل ملاحظه‌ای در سطح منطقه دست یافت است و مقاومت امروز مطمئن و دارای اعتبار است در مقابل اسرائیل در تنگا قرار گرفته است و ضعف آن ها بر جهانیان آشکار شده است و نابودی صهیونیست های متجاوز نزدیک است.

امام‌ جمعه اهل سنت مهرستان با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه ای با مقایسه رژیم صهیونیستی و ویروس کرونا اشاره کردند و فرمودند ویروس دیرپای صهیونیسم بی گمان از این پس دیری نمی پاید و با همت و غیرت جوانان منطقه ریشه کن خواهد شد تصریح کرد: کرونا باعث نمی‌شود جنایات رژیم صهیونیستی از اذهان مردم پاک شود دستان صهیونیسم و نظام استکبار به خون بسیاری از مردم منطقه آغشته شده که جنایات بسیاری را انجام دادند باید خودمان را در مقابل هردو تضعیف نکنیم و با هر امکاناتی که داریم با احتیاط کارها را پیش ببریم رژیم غاصب صهیونیستی ویروسی منحوس‌تر از کرونا در منطقه است که امیدواریم همچون کرونا هر چه سریعتر ریشه کن شود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود بر ضرورت توسعه مبارزه و گسترش عرصه جهاد در سرزمین فلسطین و همچنین عدم اعتماد به دولت‌های غربی و مجامع جهانی وابسته بدان‌ها تاکید کردند، چراکه آنان، حرف‌ها و حتی فراتر از آن، نوشته‌ها و قراردادهای بین‌المللی را به راحتی زیر پا می‌گذارند؛ بر این اساس باید به دولت‌های غربی و مجامع جهانی وابسته بدان‌ها اعتماد نکنیم.

عبدالخالق حسین زهی خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین توصیه‌ی رهبر معظم انقلاب در پیام تصویری روز قدس توصیه به تداوم مبارزه و سامان بخشیدن به سازمانهای جهادی و همکاری آنان با یکدیگر و گسترش عرصه‌ی جهاد در همه‌ی سرزمین‌های فلسطینی است. همه باید ملّت فلسطین را در این جهاد مقدّس یاری کنند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430455
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی