۰
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶
رئبس اداره ورزش و جوانان زهک خبر داد

جشنواره بزرگ سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در زهک برگزار می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان زهک گفت: جشنواره بزرگ سالروز ازدواج حضرت‌ علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور قشرهای مختلف مردم در کانون اقبال لاهوری برگزار می شود.
جشنواره بزرگ سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در زهک برگزار می شود
جمشید شیخی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک در گفتگو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: اول ماه ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است که به همین مناسبت جشنواره بزرگ ازدواج جوان و خانواده به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مورخ ۹۸/۵/۱۴ راس ساعت ۱۰ در محل کانون اقبال لاهوری برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم از افراد تاثیرگذار در حوزه ازدواج تجلیل بعمل می آید که شامل خیرین تامین کننده جهیزیه، اساتید و مربیان فعال در زمینه کارگاه های آموزش پیش از ازدواج، رئیس شعب که بیشترین میزان تسهیلات وام ازدواج را در شهرستان دارند، زوج موفق ورزشکار اداره ورزش و جوانان، سازمان مردم نهاد اداره ورزش و جوانان (موسسه فعال که در طول سال ۹۷ کارگاه پیش از ازدواج برگزار نموده اند) می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، معاونت فرهنگی و امور جوانان، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، انجمن مردم نهاد جویندگان چشمه هنر و هیات رزمندگان اسلام، آموزش و پرورش، بخشداری جزینک، شهرداری و شورای شهر بخشداری مرکزی و کمیته امداد زهک و جزینک برگزار می شود.

 وی خاطر نشان کرد: مسابقه، قرعه کشی و تجلیل از زوج های جوان از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وی یادآور شد: زندگی امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در ابعاد مختلف الگویی برای همه است و این مراسم ها فرصتی برای تبیین سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) است که ان شاالله همه ما بتوانیم این سبک زندگی را در زندگی خود پیاده کنیم.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
کد مطلب: 430279
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی