۲
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه عزت و شرف ماست/جوانان آینده ای درخشان برای ایران رقم میزنند

مسئول بسیج حقوقدانان زهک گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه جهت پیشرفت کشور است.
بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه عزت و شرف ماست/جوانان آینده ای درخشان برای ایران رقم میزنند
محمد سراوانی مدرس دانشگاه و مسئول بسیج حقوقدانان زهک در گفتگو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب آحاد جامعه ایرانی علی الخصوص جوانان از طرف مقام معظم رهبری برای پیشرفت و ساختن ایرانی آباد مورد خطاب قرار گرفتند و در این بیانیه رهبر انقلاب اسلامی دستاوردهای چهل ساله این انقلاب را برشمردن و آینده ایران را ترسیم کردند که با در نظر قرار دادن این رهنمودها می توان به پیشرفت واقعی رسید.

وی افزود: دانشگاها باید نسبت به تحلیل و تبین و پژوهش در محتوای گام دوم انقلاب بپردازند و برای تحقق توصیه های انجام شده از طرف مقام‌معظم رهبری این موضوع برای دانشجویان که نیروی اصلی و مجریان گام دوم انقلاب خواهند بود را نهادینه کنند که خوشبختانه برخی دانشگاها در این زمینه اقداماتی را انجام داده اند گرچه ناکافی است.

دانشجوی دکتری حقوق ادامه داد: رسانه ها و شبکه های اجتماعی متاسفانه آنچنان که باید به تحلیل محتوایی بیانیه گام دوم برای آحاد ملت علی الخصوص جوانان که مخاطب اصلی این سند بالادستی هستند نپرداخته اند و این موضوع باعث مغفول ماندن بیانیه گام دوم انقلاب در سطح جامعه شده است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود جوانان انقلابی از طرق مختلف نسبت به تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب و نهادینه کردن آن در سطح جامعه مسئولانه تر و فعالانه عمل کنند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430278
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی