۲
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵

کانون های مساجد شهرستان زهک

نیاز مبرم نهادهای مرتبط با مساجد همگرایی و هم افزایی در فعالیت های فرهنگی و هنری است.
کانون های مساجد شهرستان زهک
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ خانم آبسالان رابط فرهنگی کانون های مساجد شهرستان زهک در گفت و گو با خبرنگار سفیر شرق گفت: ۸۲ کانون در سطح شهرستان زهک ثبت سامانه کانون های مساجد کشور گردیده که بالغ بر۶۰ کانون کلاس های اوقات فراغت را آغاز نموده است.

رابط فرهنگی کانون های مساجد به برخی از فعالیتهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در زهک خاطر نشان کرد: کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد از ۱تیر به مدت ۴۵ روز در کانون های مساجد سطح شهرستان زهک و روستاهای اطراف برگزار میگردد که از طریق سامانه بچه های مسجد ثبت گردیده و گزارش کار از طریق صفحه شخصی هر کانون ارسال میگردد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۷ کانون برای دهه کرامت در سامانه جشن های مردمی کرامت ثبت گردید و از طریق کد رهگیری گزارش به ستاد کانون های مساجد استان ارسال میگردد.

وی در پایان اضافه کرد: برای شرکت در کلاسهای اوقات فراغت به کانونهای مساجد که واقع در خود مسجد یا دفاتر مجزا می باشد مراجعه نموده و محور برنامه اوقات فراغت کانون های مساجد کلاسهای آموزشی تربیتی و فرهنگی و هنری شامل قرآن و سرود و صنایع دستی و تئاتر و ...
سامانه بچهای مسجد
http://bachehayemasjed.ir

آدرس ثبت جشن های مردمی کرامت keramat.amfm.ir
انتهی پیام/
کد مطلب: 430267
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی